eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPosiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne › Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
  • Data: 2009-01-28 15:40:11
    Temat: Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    boukun wrote:

    > I czemu synku pierdolisz g?upoty bez sensu?

    Wiesz dla takiego oszołoma jak ty nie chce mi się nawet robić
    zestawienia twoich postów nie na temat, bo dużo by tego wyszło.

    > Predzej ciebie przyg?upie wsadz? do wariatkowa, ni? mnie gdziekolwiek. Nie
    > chcesz, nie czytasz szczeniaku, tu nie piaskownica.

    jak ja jesterm szczeniak, to ty jesteś zramolały piernik, co zresztą
    dalekie od prawdy nie jest.
    I nie denerwuj się tak, bo ci żyłka pęknie i skończysz szybciej niż byś
    chciał.