    Date: Fri, 01 Aug 2014 15:29:37 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    <lr8j7j$elf$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <53d889f9$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <lraafh$jso$1@node1.news.atman.pl>
    <53d8b872$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <53da3d05$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lrfuts$ooh$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@p...org> <lrg2qe$60g$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@p...org> <lrg4cm$b6v$1@mx1.internetia.pl>

    W dniu 2014-08-01 15:05, John Kołalsky pisze:

    > Synek, mam swoją witrynę od 1995 , która bez większych zmian działa do
    > dzisiaj na wszystkich przeglądarkach i działałaby bez żadnych zmian,
    > gdybym nie wbudował w nią nowych funkcjonalności.

    Chodzi o automatyzację i zarządzanie treścią, też mam jedną starą
    stronę, którą kiedyś sobie napisałem w starym standardzie, jest jednak
    kwestia taka, że na niej wygodnie treścią się nie zarządza, a szablon,
    gdyby go stworzyć nie będzie czytelny - więc będzie generował ew błędy.
    Bo już nie mówie o jakiś dodatkowych js-ach itp - powiedzmy, że chcemy
    tylko treść - to na starym standardzie jest niewygodne, dlatego najpierw
    powstała brzydka hybryda standardu 4 i xml-a, a później ktoś to ładnie
    wyczyścił i jest html5 - który jest czytelniejszy i rozsądniej
    zbudowany. Jesli chcesz zarządzać duża ilościa tekstu to czytelność
    szablonu tez ma pewną zaletę - trudniej tam popełnic błędy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl