  • Data: 2014-08-01 15:29:37
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-01 15:05, John Kołalsky pisze:

    > Synek, mam swoją witrynę od 1995 , która bez większych zmian działa do
    > dzisiaj na wszystkich przeglądarkach i działałaby bez żadnych zmian,
    > gdybym nie wbudował w nią nowych funkcjonalności.

    Chodzi o automatyzację i zarządzanie treścią, też mam jedną starą
    stronę, którą kiedyś sobie napisałem w starym standardzie, jest jednak
    kwestia taka, że na niej wygodnie treścią się nie zarządza, a szablon,
    gdyby go stworzyć nie będzie czytelny - więc będzie generował ew błędy.
    Bo już nie mówie o jakiś dodatkowych js-ach itp - powiedzmy, że chcemy
    tylko treść - to na starym standardzie jest niewygodne, dlatego najpierw
    powstała brzydka hybryda standardu 4 i xml-a, a później ktoś to ładnie
    wyczyścił i jest html5 - który jest czytelniejszy i rozsądniej
    zbudowany. Jesli chcesz zarządzać duża ilościa tekstu to czytelność
    szablonu tez ma pewną zaletę - trudniej tam popełnic błędy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl