    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Date: Fri, 1 Aug 2014 14:38:37 +0200
    <lr8j7j$elf$1@node2.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <53d889f9$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <lraafh$jso$1@node1.news.atman.pl>
    <53d8b872$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <53da3d05$0$2362$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...org> <lrfuts$ooh$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@p...org>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > HTML 3, czy IE3?
    > Umieć może i umie. Ale nikt za to nie zapłaci.
    > A nie samym HTML web żyje.

    > Sztuka dla sztuki, tak jak pisanie softu pod Atari. Nowe technologie
    > pozwalają
    > na to by przesłać więcej, lepiej wyglądających i lepiej działających
    > stron.
    > Jak ktoś myli HTML z "trochę lepiej wyglądającym" tekstem, to może tego
    > nie rozumieć.
    >
    > Pooglądaj sobie od strony UX dobrze zrobione panele do zarządzania
    > informacjami,
> [...]

    Weź no nie świruj. Tak, jak współczesne drogi buduje się dla wszystkich
    samochodów a nie tylko nowych, tak współczesne witryny można budować dla
    wszystkich przeglądarek a nie tylko nowych. To jest tylko takie pieprzenie,
    że nowe przeglądarki wspierają coś dzięki czemu witryna będzie lepsza,
    tańsza i w ogóle. Naprawdę witryny wykonane zgodnie ze standardami takimi
    jak HTML 2.0 opisanymi w RFC są prostsze i działają na wszystkich
    przeglądarkach, nawet tekstowym lynx'ie. I to właśnie strony informacyjne,
    gdzie nacisk jest na przekazanie treści a nie jej prezentację co zresztą nie
    wyklucza się. Sztuką dla sztuki jest właśnie robienie z nich prezentacji
    zamiast zapewnić prostą funkcjonalność.