  • Data: 2004-06-09 21:08:06
    Temat: Re: Pornografia w kioskach
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaromirD" <r...@o...gl> napisał w wiadomości
    news:ca7kag$784$1@213.17.133.246...

    > I tak za każdym razem, kiedy moim zdaniem coś będzie nie w porządku, to po
    > prostu uciekać, tak? Udawać, że nic nie widzę, nic nie słyszę, nic mnie to
    > nie obchodzi?

    A co jest nie w porzadku?
    NIe umiesz dziecku odpowiedziec na jego pytania?
    Co zlego jest w tym ze zobaczy rozebrana kobiete?
    No chyba ze bierze sobie taki 5 latek z polki gazete i przeglada :-)
    Ale to juz wtedy raczej problem wychowawczy.
    Podziwiam ludzi ktorzy tworza sobie sami problemy.
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.