    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Date: Sun, 04 Oct 2009 17:22:44 +0200

    pmlb pisze:

    > "SDD" <s...@t...pl> wrote in message

    > Dokladnie!
    > Mowi pracodawcy:
    > "sluchaj to moje zycie, jak ci sie nie widzi to pa. mozesz pisac co ci
    > sie zywcem podboba ja na swieta jade do paryza i koniec! Swiadwectwo
    > pracy i tak musisz mi dac bo taki masz gowniany obowiazek,

    i święte prawo napisania w świadectwie, że pracownik został zwolniony za
    rażące naruszenie obowiązków.

    To robi świetne wrażenie na kolejnym pracodawcy - świadomość, że
    potencjalny pracownik może się wypiąć kiedy będzie akurat najbardziej
    potrzebny.

    A jak się dziewczyna tak przejmuje tą pracą to znaczy, że nowej, lepszej
    tak od ręki nie znajdzie. Swoją drogą co na to ten ukochany? Problem
    dotyczy dwojga ludzi, nie wyobrażam żeby siedział z założonymi rękami.

    Poza tym co za brak odpowiedzialności - kobita najpierw kupuje bilet a
    potem sprawdza czy może w tym czasie wziąć wolne? Nie wiedziała, że nie
    ma już urlopu? Czasami myślę, że głupota powinna być karalna.
    Być może nauczką będzie przepadek biletu i kasa w błoto wyrzucona.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813