  • Data: 2005-11-30 07:31:40
    Temat: Re: Porady - prawo w Wielkiej Brytanii - Warszawa
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie podstawowe. Bedziesz rejestrowal DG w Polsce czy chcesz sie
    > zarejestrowac na Wyspie?

    Chcę zlikwidować DG w Polsce i zarejestrować w GB. Prowadzę teraz mały
    rodzinny interes (4 osoby) firma budowlana (prace wykończeniowe) i chcę to
    wszystko przenieść do GB.

    Przewidywany sposób pracy w GB to praca z klientami indywidualnymi, druga
    opcja na początek pobytu to podwykonawstwo dla firm brytyjskich.

    Krzys