    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poradnik dla... LEKARZY zagrożonych aresztowaniem
    Date: Tue, 01 Jul 2008 12:15:43 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 01 lipiec 2008 12:08
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4cvnb$j1r$1@news2.task.gda.pl>):

    > lekarz pierwszego kontaktu i kilku podstawowych specjalistow jest
    > prywatnie "za darmo" trzeba sie tylko z odpowiednim papierkiem pofatygowac

    Tzn? W jakim sensie ,,prywatnie''? Bo przychodnie są prywatne, ale działają
    w ramach kontraktów z NFZ. I np. teraz szukam gastrologa... W zabrzu już
    nie ma ani jednego z NFZ. Terminy w Gliwicach są na mocno zaś. Próbowałem
    do poradni chorób wątroby, bo mam w sumie coś z wątrobą, to w zabrzu
    terminy na za rok może będą.

    Nasz woźny ś.p. umarł właśnie rok temu, bo nie załapał się przez pół roku do
    medycznego. A jak już się załapał, to miał takie przerzuty, że już się nic
    nie dało.

    --
    Tristan