eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 55

  • 41. Data: 2010-02-04 08:45:17
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-02-04, Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
    > I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał na
    > poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_ rozżalonego użytkownika, który
    > pisał na grupę dyskusyjną traktującą luźno o prawie? Jaka jest wartość tej

    Niepotrzebnie zakładasz, że wszyscy to idioci. To jest tak, jak z
    mówieniem o dowolnej złej rzeczy - jak nikt nic nie będzie mówił to nic
    nie będzie wiadomo a problem sam nie zniknie. Jak się będzie mówilo, to
    jesli przypadków będzie więcej to najczęściej ułożą się w jakąś całość.
    Kazdy może sobie to sam ocenić i nikt zapewne nie zrobi tego na
    podstawie jednego przykładu.

    --
    Marcin


  • 42. Data: 2010-02-04 08:57:56
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pwz p...@o...eu ...

    > Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało
    > użyteczne, ponieważ:
    > 1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie
    > jest to sam właściciel ocenianego sklepu?
    > 2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych
    > forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny
    > (wiarygodny) obraz;
    > 3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania
    > zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż
    > po zakończeniu gwarancji;
    > 4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po
    > dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy
    > np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował.
    >
    > Teraz już wszystko rozumiesz?

    wszystko fajnie, tylko ze to nieprawda.
    Na ceneo jak najbardziej oceniasz sam towar, nie wybierajac w jakim sklepie
    go kupiłes.
    No chyba ze cos sie przez ostatni rok zmieniło.


  • 43. Data: 2010-02-04 08:58:08
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-02-04 09:22, Czabu pisze:
    > I dalej się upierasz, że stojąc przed wyborem telewizora będziesz brał
    > na poważnie pod uwagę opinię/historię _jednego_
    (...)

    Nie. takich opinii w sieci jest wiele. To kolejna do zbioru opinii. I
    bardziej polegam na takich rozsianych w sieci opiniach pojedynczych
    użytkowników, aniżali na zmasowanym ataku marketoidów.
    pwz


  • 44. Data: 2010-02-04 09:37:54
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Olek Kwas <k...@p...onet.pl>

    DarkDaro pisze:
    > Zepsuł mi się TV 50 cali za 5000zł dwa miesiące po gwarancji (2 lata GW ).
    >(...) Producent określa żywotność sprzętu na
    > kilka tysięcy godzin, prawdopodobnie sprzęt jest powystawowy o czym nie
    > wiedziałem w chwili zakupu. Panel typu plasma może działać dużo dłużej niż
    > działał
    Może, ale nie musi. Dlatego gwarancja jest na 2 lata, a nie na 5 lub 10.
    Być może w menu serwisowym telewizora znajdziesz opcję, która pozwoli na
    wyświetlenie czasu pracy. Wątpię jednak żeby był to argument po upływie
    gwarancji.
    AK


  • 45. Data: 2010-02-04 09:52:07
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-02-04 09:57, Budzik pisze:
    > Użytkownik pwz p...@o...eu ...
    >
    >> Opinie na ceneo itp. serwisach są dla mnie średnio wiarygodne i mało
    >> użyteczne, ponieważ:
    >> 1. nie mam 100% gwarancji/wiedzy, kto na nich dokonuje wpisów; czy nie
    >> jest to sam właściciel ocenianego sklepu?
    >> 2. wolę zasięgać wiedzy "u źródła" - im więcej opinii na różnych
    >> forach/grupach dyskusyjnych, tym bardziej pełny i bardziej pewny
    >> (wiarygodny) obraz;
    >> 3. na ceneo itp. ocenia się _sklep_ - obsługę w trakcie dokonywania
    >> zakupów oraz ewentualnie sprzęt _tuż po_ jego dokonaniu, a nie np. tuż
    >> po zakończeniu gwarancji;
    >> 4. zależy mi przede wszystkim na doświadczeniach innych ludzi po
    >> dłuższym czasie użytkowania sprzętu, a nie tuż po jego kupieniu, kiedy
    >> np. TV pachnie nowością i jeszcze nie implodował.
    >>
    >> Teraz już wszystko rozumiesz?
    >
    > wszystko fajnie, tylko ze to nieprawda.
    > Na ceneo jak najbardziej oceniasz sam towar, nie wybierajac w jakim sklepie
    > go kupiłes.
    > No chyba ze cos sie przez ostatni rok zmieniło.

    A przeczytałeś dokładnie, co napisałem? Vide: pkt. 3. i 4.
    pwz


  • 46. Data: 2010-02-04 16:05:12
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Feb 2010, witek wrote:

    > On 2/3/2010 6:38 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
    >
    >> O, jest okazja poruszyć problem prawny - czyli przepisy "ekologiczne",
    >> konkretnie hasło "cyna bezołowiowa" :P
    >> (nawet mi się napisało "cena bezołowiowa", ale to byłaby przesada ;))
    >>
    > na śrubki powinni skręcać.

    Połączeniem owijanym.
    Nie żartuję, wyjątkowo ;)

    pzdr, Gotfryd


  • 47. Data: 2010-02-04 16:49:25
    Temat: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > Możesz podać markę?
    > Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?
    >
    S A M S U N G
    Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł
    ( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało
    się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze
    skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do
    miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka
    ogarnia.

    --
    PZDR
    DarkDaro



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4835 (20100204) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com




  • 48. Data: 2010-02-04 16:57:35
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    >Dobra to napisz jeszcze jaka plazma tak sie psuje ? Panasonic czy
    samsung ?

    hehehe, SAMSUNG Unikać jak ognia. Mam jeszcze plasmę 42 cale LG i już jest
    5 miesięcy po gwarancji i nadal (odpukać) działa. Aha i jeszcze wkurzę kilku
    ludzi ale LG też kupiłem na 18 rat ! I możecie pisać sobie, że mnie nie
    stać.
    Dzięki wszystkim za konkretne informacje. Jutro jadę do drugiego serwisu.

    --
    PZDR
    DarkDaro



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4835 (20100204) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com




  • 49. Data: 2010-02-04 17:04:29
    Temat: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-02-04 17:49, DarkDaro pisze:
    >> Możesz podać markę?
    >> Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?
    >>
    > S A M S U N G
    > Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł
    > ( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało
    > się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze
    > skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do
    > miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka
    > ogarnia.


    A świstak aż sie meczy od tego zawijania. Kupowałem plazmę Samsunga.
    Była akurat opcja przedłużenia za dopłatą gwarancji o 2 lata. Twój
    serwisant stwierdzi pewnie, że w tym momencie sprzedawca przełącza taki
    pstryk, żeby telewizor wiedział, kiedy się zepsuć?


    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez
    adwokata, chyba że obwiniony nie miał pełnomocnika w postępowaniu
    nakazowym. Ewentualnie spróbuj wnieść zażalenie na działalność
    kuratora do prezesa Sądu. Wtedy jest pewna szansa, że sąd zwróci
    wniosek i otrzymasz tytuł wykonawczy. (C) by ~przypadek


  • 50. Data: 2010-02-04 17:13:14
    Temat: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-02-2010 17:49, DarkDaro pisze:
    >> Możesz podać markę?
    >> Skoro masz takie informacje to może warto byłoby ostrzec innych?
    >>
    > S A M S U N G
    > Kolega kupił też TV tejże marki tylko nie plasmę a LCD 52 cale za 10 0000zł
    > ( bez rat i bez jaj ) i wysiadł mu miesiąc po gwarancji. Na szczęście udało
    > się naprawić za 300zł. Serwisant potwierdził, że celowa robota producenta ze
    > skracaniem żywotności produktu ale no bez przesady , żeby wyliczyć co do
    > miesiąca okres pracy to nie dość , że strata to jeszcze wkurwienie człowieka
    > ogarnia.

    Uważam, że to świadczy o niesamowitym zaawansowaniu technologicznym
    Samsunga. Żeby tak wyliczyć, że coś tam w TV padnie w 25 miesiącu używania.

    To jest wyższa szkoła jazdy!

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1