    From: wwierdak <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poprosze o porade
    Date: Fri, 27 Feb 2004 22:41:26 +0100

    Dnia 04-02-27 21:10, Użytkownik WaldemarW napisał :

    > "wwierdak" <w...@g...pl> wrote in message

    > Po prostu musisz sie podpisac pod papierkologia przez nich sporzadzona.

    Ale to nie chodzi o podpis. Kaza mi rysowac szkic zdarzenia, opis
    zdarzenia, oswiadczenie mojej zony ze pojazd ktory jest na nia
    zarejestrowany ona wyrazila zgode na jego korzystanie przeze mnie itd.
    Kaza mi robic ksero mojego prawa jazdy, OC, dowodu rejestracyjnego i BOG
    sam wie co jeszcze. Przeciez to nie ma sensu. Byla wezwana policja,
    spisala protokol, ja bylem sprawca........... wiec o co chodzi. Czy to
    tylko ich wymysl czy takie jest prawo.

    pozdr