    From: "Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Popędzenie sądu pracy
    Date: Tue, 17 Feb 2004 23:36:40 +0100

    Użytkownik "grupy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c0u4m4$hg6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Adam Horak" <h...@s...wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:c0tvhf$nne$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > :-)

    > nic nie poradzisz
    > sedziowie poracuja po 2-3 h dziennie
    > srednia w moim miescie to 2 sprawy dziennie na 1 sedziego
    > to sa kpiny

    W którym to mieście sąd ma tak małe obłożenie? I jak ty to liczysz? Sumujesz
    sprawy na wokandzie?
    I czy ty wogóle masz jakiekolwiek pojęcie na czym polega "praca" sędziego?
    Zapewniam cię, że siedzenie na sali w todze i z łańcuchem to nie wszystko co
    robią. Zwykle sędzia ma posiedzenia jawne (rozprawy) dwa razy w tygodniu,
    poza tym jest jeszcze posiedzenie niejawne, tygodniowo trzeba wydać nawet
    kilkadziesiąt postanowień, rozpatrzyć wnioski o zwolnienie od kosztów
    sądowych, o wydanie nakazów zapłaty, trzeba napisać uzasadnienia, trzeba się
    przygotować do rozprawy... Pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć.

    RF