  • Data: 2004-02-18 17:54:10
    Temat: Re: Popędzenie sądu pracy
    Od: "Funia" <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. to podziel Pan Panie Sedzio sobie:
    > chodzi mi o wydzial pracy
    > 734 sprawa z konca grudnia
    > nie wiem ile sedziow jest w tym wydziale ale 3 napewno bo znam nawet ich
    > nazwiska
    > 734 : 3 = 244,6
    > to nawet niepelne 2 sprawy dziennie na jednego sedziego

    Uuuuuuuuuu nie ładnie, a Falkenstein taki miły

    Po pierwsze numer z sygantury nie przesądza ilości sparw z danego wydziału
    Są jeszcze inne repertoria.

    > 2. zakladajac jeszcze ze pisze postanowienia i inne papierki to nie musi
    > pracowac dluzej dziennie niz 2-3 h bo rozprawy zazwyczaj trwaja dosc
    krotko

    Pisze, i to dużo różnych, "papierków" w pracy
    A sporo zabira do domu

    > 3. I niech Pan nie pisze Panie Sedzio ze trzeba sie przygotowac do kazdej
    > rozprawy bo zakladam ze jesli jakos taki sedzia skonczyl prawo i zna
    kodeks
    > pracy to powinien dac rady wydac wyrok

    To źle zakładasz.

    > 4. gdyby wynagrodzenie sedziow zalezalo od ilosci zakonczonych spraw
    > gwarantuje Panu ze procesy trwalyby nie dluzej niz 3 miesiace (wyjatki to
    > wtedy gdy potrzebne sa dlugotrwale opinie bieglych)

    wbrew temu co Ci się wydaje, sędziowie są rozliczani ze statystyki, czyli
    ilości i czasu trwania spraw.

    Mimo wszystko pozdrowienia

    :(

    Funia