  • 21. Data: 2009-09-03 09:44:52
    Temat: Re: Pomyłka firmy kurierskiej
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Pewnie za przechowanie przez ten czas możesz pobrać opłatę.

    a.

  • 22. Data: 2009-09-03 09:55:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 11:39:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Takie coś często się pojawia w tego typu dyskusjach, ale na razie
    > nikt nie wskazał, aby występowało to w praktyce.

    Bo sprawa jest nieczęsta, a i takie wynagrodzenie jakieś olbrzymie nie
    będzie.

    Ja -- zaznaczam: ja, nie mówię, że tak trzeba zrobić -- skierowałbym do
    sklepu pisemną (listelem, na papier szkoda czasu i pieniędzy) informację
    o otrzymaniu takiej przesyłki. I niech się martwią co z tym zrobić.

    Wszelkie tezy o "gubiących się" precjozach między bujdy włożyć. Jak się
    okaże, że trzeba zwrócić, to będzie przywłaszczenie jak nic.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 23. Data: 2009-09-03 09:59:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    >
    > Wszelkie tezy o "gubiących się" precjozach między bujdy włożyć. Jak się
    > okaże, że trzeba zwrócić, to będzie przywłaszczenie jak nic.

    Nie udowodni się kto przywłaszczył - sąsiad, evolution, inny
    domownik, a może po prostu się zgubiło.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2009-09-03 10:08:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    evolution pisze:

    > ale niby jakie przywłaszczenie co?
    >
    > przyszedł kurier, dał no to wziełam
    > otworzyłam i wywaliłam bo gówno i tyle.

    Teoretycznie otworzyłeś przesyłkę nie adresowaną do Ciebie - to jest
    karalne.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2009-09-03 10:13:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 03 wrzesień 2009 09:08
    (autor evolution
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h7o05p$61c$1@news.onet.pl>):

    > Imie i nazwisko inne ale adres dobry.

    A nie jest to imię i nazwisko kogoś z sąsiadów? Bo aż dziwne, że sklep
    pomylił ulice. Może się w numerze tylko walnęli?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 26. Data: 2009-09-03 10:16:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 11:59:30 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie udowodni się kto przywłaszczył - sąsiad, evolution, inny
    > domownik, a może po prostu się zgubiło.

    Może nie, może tak. To jest w sumie inna sprawa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 27. Data: 2009-09-03 10:52:27
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie chce mi się teraz szukać, ale w regulaminach niektórych firm
    > kurierskich jest coś na kształt "doręczenia zastępczego" - na przykład u
    > sąsiada. A może było kiedyś, trzeba by się wczytać.

    Oddał do sąsiada bo mnie nie było, sąsiad dał mi po pracy,
    adres zgodny z listem !!

    Dzwoniłam do firm kurierskich no i:

    pierwszy bład że paczka u sąsiada
    drugi że nie sprawdził kurier czy ktos taki tam mieszka
    trzeci ze bład popełnił ten co adresował paczkę
    i że ogolnie to sprawa miedzy nadawcą a kurierem

  • 28. Data: 2009-09-03 10:59:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Nie udowodni się kto przywłaszczył - sąsiad, evolution, inny domownik,
    > a może po prostu się zgubiło.

    Jakby siedział cicho, to tak - teraz jest ślad telefoniczny, internetowy
    i nawet list "tradycyjny".

  • 29. Data: 2009-09-03 11:02:47
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "evolution" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No własnie nie chce aby sąsaiad miał problemy. Jak ktos przyjdzie to powiem ze
    > oczywiście odbrałam przesyłkę ale zawartosc mnie nie intereoswała to poszła w
    > kibel.

    za miesiąc przyjdzie książeczka do spłat ratalnych z firmy telebongo bo nie
    odesłałeś w ciągu 10 dni ;)

  • 30. Data: 2009-09-03 11:04:48
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Ja miałem podobną sytuacje,
    Zamówiłem swego czasu, monitor lcd 19.
    ALe przysłali mi inny model wiec odesłałem, po tygodniu przyszedł kurier i
    zostawił dwie paczki - ten kóry wcześniej odesłałem niby, i nowy właściwy. W ten
    sposób dostałem dwa monitory po 2 tys każdy. Swój zaczałem uzywąc, drugiego
    odłożyłem i czekałem miesiac aż sie po niego ktoś zgłosi w wyniku pomyłki. Do
    dziś nikt nie przyszeł a mineło juz ze 2 lata...
    Wiec też proponuje zaczekaj :)