  • 31. Data: 2009-09-03 12:22:11
    Temat: Re: Pomyłka firmy kurierskiej
    Od: pamana <b...@a...pl>

    > Parę dni temu na mój adres przyszła paczka. Nie było mnie w domu.
    > Odebrał sąsiad bo kurier naciskał że 5x jeździć nie będzie.

    a od czego sa firmy kurierskie ?? szlag mnie trafia jak czytam takie
    rzeczy ,powinno si eich wszytskich zwolnić.
    tez mialam ostatnio przejscia z kurierami-leniami i flejami :-/

    Sasiada tez bym ochrzaniła ,jakim prawem podpisuje coś nie dla niego ?
    p.

  • 32. Data: 2009-09-03 12:22:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    pamana pisze:
    > Kurierowi nie
    >
    > w którym miejscu ?
    > oddając pod nie ten adres ?

    Nie chce mi się teraz szukać, ale w regulaminach niektórych firm
    kurierskich jest coś na kształt "doręczenia zastępczego" - na przykład u
    sąsiada. A może było kiedyś, trzeba by się wczytać.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2009-09-03 12:23:07
    Od: pamana <b...@a...pl>

    Kurierowi nie

  • 34. Data: 2009-09-03 16:17:00
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    pamana pisze:

> [...]
    > tez mialam ostatnio przejscia z kurierami-leniami i flejami :-/
    >
    > Sasiada tez bym ochrzaniła ,jakim prawem podpisuje coś nie dla niego ?

    Ja bym powiedziała sąsiadowi, żeby się teraz bujał z ta przesyłką jak
    odebrał. Nie wzięłabym od niego.

    --
    animka

  • 35. Data: 2009-09-03 17:58:52
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Jeśli dobrze pamiętam, to w ten sposób robiło się przekręty z kradzionymi
    kartami kredytowymi. Opłacało się towar, podawało nazwisko z karty i dowolny
    znany adres. Następnie zgłaszało się do tej osoby po towar, przepraszając za
    pomyłkę.

  • 36. Data: 2009-09-03 20:25:53
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 09:08:34 +0200, evolution napisał(a):

    > Odebrał sąsiad bo kurier naciskał że 5x jeździć nie będzie.

    Kurier powinien zostawić informację że odbiór w magazynie 50 km stąd, takie
    zawiadomienia potocznie zwane "awizo".

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php

  • 37. Data: 2009-09-03 20:41:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Kurier powinien zostawić informację że odbiór w magazynie 50 km stąd, takie
    > zawiadomienia potocznie zwane "awizo".

    Może mu płacą za doręczenie?

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2009-09-03 20:47:48
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Przeczytaj regulamin firmy kurierskiej. W większości jest zapis, że
    kurier nie odpowiada za przesyłkę jeśli jest ona źle zaadresowana (tak
    jak to ma miejsce tutaj).
    Niektórzy kurierzy mają paczki ubezpieczone do jakiejś kwoty w cenie
    przesyłki, tak więc można liczyć, że sklep złoży reklamację i będzie
    walczył o odszkodowanie. Kurier będzie się upierał, że przesyłkę
    dostarczył, bo ma podpis na liście przewozowym.
    Co do listu przewozowego, wejdź na stronę www firmy kurierskiej i w
    większości firm idzie monitorować przesyłkę. Wpisz nr listu przewozowego
    i zobacz czego się dowiesz, np. pod jaki adres poszła paczka, albo kto
    odebrał.

    pozdr.
    stebi

  • 39. Data: 2009-09-03 20:56:15
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Kurier powinien zostawić informację że odbiór w magazynie 50 km stąd, takie
    > zawiadomienia potocznie zwane "awizo".

    Ni nie wiem. Do mnie zawsze jakiś kurier najpierw na komórkę dzwoni i się
    umawia. Jeden to nawet 2 razy przyjeżdżał, bo nie zadzwonił, a mnie w domu
    nie było.

    --
    animka

  • 40. Data: 2009-09-03 21:09:56
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    stebi pisze:
> [...]
    > większości firm idzie monitorować przesyłkę. Wpisz nr listu przewozowego
    > i zobacz czego się dowiesz, np. pod jaki adres poszła paczka, albo kto

    List przewozowy chyba może śledzić faktyczny odbiorca.

    --
    animka