  • 1. Data: 2009-09-03 07:08:34
    Temat: Pomyłka firmy kurierskiej
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Witam

    Parę dni temu na mój adres przyszła paczka. Nie było mnie w domu.
    Odebrał sąsiad bo kurier naciskał że 5x jeździć nie będzie. Sąsiad
    przynosi paczkę wieczorem. Imie i nazwisko inne ale adres dobry.
    Otwieram a tam w środku srebrna biżuteria zakupiona z jakiegoś sklepu
    internetowego.

    Bardzo proszę o info co z taką paczką.

    Kto za to odpowiada !!!

    Pozdro

  • 2. Data: 2009-09-03 07:15:13
    Temat: Re: Pomyłka firmy kurierskiej
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Zostawić, może ktoś się zgłosi.

    > A kto pomylił adres?

    Sprzedawca pomylił adres. Kurier dał sąsiadowi i nie upewnił się czy
    mieszka tu ta osoba.

  • 3. Data: 2009-09-03 07:21:07
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Winy kuriera raczej tu nie ma /pomijając fakt, czy mógł dostarczyć
    > sąsiadowi/. Przesyłki przecież nie dostarcza się tylko do miejsc
    > zamieszkania adresatów. Zawsze można zadzwonić do sklepu i wyjaśnić
    > sprawę. I najważniejsze pytanie - czy biżuteria jest srebrna, czy po
    > prostu metalowa? :)

    Srebrna i bardzo fajna :))

    Kontaktowałam się ze sklepem a sklep mi powiedział: Czy to jest dla Pani
    problem że dostała Pani paczkę? i ogólnie zlała temat.

  • 4. Data: 2009-09-03 07:29:07
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > No to sobie poużywaj biżuterii. Za kilka lat, jak się sprawa
    > ewentualnego zwrotu przedawni, to możesz nawet i sprzedać :)

    No tak moża uzywać. Ale czy jeśli firma kurierska lub ktoś sie zgłosi to
    MUSZĘ oddać paczkę. Przecież mogłam ubrać, iśc do pracy i zgubić :))

  • 5. Data: 2009-09-03 07:46:11
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Bądź ostrożny z oddawaniem. Zwrócić możesz sklepowi, jeśli poprosi,
    > albo adresatowi, jeśli się pojawi i wykaże, że to on. Kurierowi nie
    > oddawaj, bo czemu, przecież usługę wykonał prawidłowo.

    Jak dla mnie to mogę to wywalić na smietnik.
    bo co mi mogą zrobić co?

  • 6. Data: 2009-09-03 07:47:15
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie przedawni się, albowiem zasiedzenie ruchomości może nastąpić tylko w
    > dobrej wierze, której tu raczej brak.

    No tak ale dlaczego mam to trzymać w domu co?
    Przecież mogę to wywalić bo zajmuje mi miejsce w domu.
    Na szczescie to jest małe a nie jakis wielki klamot

  • 7. Data: 2009-09-03 07:47:42
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Najlepiej jakby biżuteria od razu "się zgubiła" ;)

    Zaraz ubiorę i czuję ze zgubie :))

  • 8. Data: 2009-09-03 07:51:14
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Jeśli już do kogokolwiek ktoś miałby roszczenie, to co najwyżej do
    > tego sąsiada, co odebrał przesyłkę.

    No własnie nie chce aby sąsaiad miał problemy. Jak ktos przyjdzie to
    powiem ze oczywiście odbrałam przesyłkę ale zawartosc mnie nie
    intereoswała to poszła w kibel.

  • 9. Data: 2009-09-03 08:06:04
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Olgierd pisze:

    > Nie przedawni się, albowiem zasiedzenie ruchomości może nastąpić tylko w
    > dobrej wierze, której tu raczej brak.

    A może ktoś wie jak to od prawnej strony wygląda?

  • 10. Data: 2009-09-03 08:16:24
    Od: evolution <e...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie udowodni się kto przywłaszczył - sąsiad, evolution, inny domownik,
    > a może po prostu się zgubiło.

    ale niby jakie przywłaszczenie co?

    przyszedł kurier, dał no to wziełam
    otworzyłam i wywaliłam bo gówno i tyle.