  • 1. Data: 2009-09-03 07:22:39
    Temat: Czy jak dostalem falszywy sms...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    z oszukancza oferta rzekomej promocji, jak wysle sms na numer (tu
    numer i falszywa cena tego smsa), to warto to gdzies zglaszac albo co?

    MJ

  • 2. Data: 2009-09-03 07:50:26
    Temat: Re: Czy jak dostalem falszywy sms...
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > z oszukancza oferta rzekomej promocji, jak wysle sms na numer (tu
    > numer i falszywa cena tego smsa), to warto to gdzies zglaszac albo co?

    Ja kiedyś zgłosiłem podobna rzecz (wyłudzenie doładowania).
    Podziękowali, ale nie wiem czy coś z tym zrobili.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

    WYSYŁKOWO.PL - Sklep Internetowy
    http://www.wysylkowo.pl

  • 3. Data: 2009-09-03 07:53:52
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl> writes:

    > Ja kiedyś zgłosiłem podobna rzecz (wyłudzenie doładowania).

    Ale gdzie zglosiles? Zwyczajnie przez telefon do operatora?

    MJ

  • 4. Data: 2009-09-03 09:19:14
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ale gdzie zglosiles? Zwyczajnie przez telefon do operatora?

    Tak. ERA. Przełączyli mnie do jakiegoś faceta. Przyjął, podziękował.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski

  • 5. Data: 2009-09-03 09:20:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Tak. ERA. Przełączyli mnie do jakiegoś faceta. Przyjął, podziękował...

    ... zajął się czymś innym.

    --
    spp

  • 6. Data: 2009-09-03 09:29:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > ... zajął się czymś innym.

    Przecież nie płacą mu za prowadzenie śledztwa. Zrobił to, co miał
    zrobić, czyli pewnie sprawę gdzieś zgłosił dalej i tyle.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-09-03 09:37:03
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Przecież nie płacą mu za prowadzenie śledztwa. Zrobił to, co miał
    > zrobić, czyli pewnie sprawę gdzieś zgłosił dalej i tyle.

    Podejrzewam właśnie że był ostatnim ogniwem łańcuszka. :(

    --
    spp