  • Data: 2008-05-27 12:00:38
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Włodziu" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g1gjid$d0o$5@news.onet.pl...

    > Nie widzę żadnych przeszkód ku temu. W ogóle skąd pomysł, że akceptacja
    > karty musi się zgadzać z pojedynczym paragonem? Co ze sprzedażami nie
    > udokumentowanymi paragonem?

    Zastanówcie się oboje przez moment.

    Kupuję coś mam paragon z datą i godziną powiedzmy 26-05-2008 godziną:55 na
    kwotę 140 zł

    Wydruk z terminala 26-05-2008 godzina (nawet) 14:56 na kwotę 1400 zł

    Więc jak mi mogą mi wmówić że zapłaciłem kartą za następne produkty (kolejne
    pozycje na rolce w kasie fiskalnej) skoro one będę z późniejszą godziną ??