eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą › Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Date: Sun, 25 May 2008 23:12:24 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <g1ddb8$njn$4@inews.gazeta.pl>
    References: <4839b256$1@news.home.net.pl> <g1ce9n$p5b$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <4839bbc2$1@news.home.net.pl> <g1crie$d8f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-71-157-175-181.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1211775145 24183 71.157.175.181 (26 May 2008 04:12:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 May 2008 04:12:25 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <g1crie$d8f$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:534734
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:
    >
    > O ile się orientuję, to sklep musi mieć fizycznie Twoją kartę, by
    > dokonać zwrotu. Oni nie mają całego numeru karty, by to ręcznie "z
    > palca" zrobić, a przynajmniej nie powinni mieć. Tak więc, jeśli nawet
    > się zorientowali, to nie pozostaje im nic, jak czekać. No i nie można
    > wykluczyć, że ktoś liczy na to, ze się nie zorientujesz i mu te 1360 zł
    > zostanie w kieszeni. Nie można nawet wykluczyć celowej pomyłki. Gdyby
    > dołożyli 100 zł, to ciężko było by to bardziej by się rzucało w oczy i
    > trudno było by pomyłką uzasadniać. Nie można wykluczyć, że to celowe
    > działanie sklepu obliczone na to, że część klientów się nie zorientuje,
    > ale dowodów na to nie ma żadnych w chwili obecnej.

    Zależy do systemu.
    Niektóre numer karty mają inne nie.
    Mogę również zrobić zwrot konkretnej transakcji, do tego im w ogóle
    numeru karty nie potrzeba.
    Po za tym jak się klient skontaktuje ze sklepem, to numer karty można
    podać przez telefon.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1