  • Data: 2008-05-26 20:06:44
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: Birka <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Napisz jak się to odbyło w sklepie, pewnie nie tylko mnie zainteresuje...
    > Podaj też w jakim mieście...

    Witam

    Byłam dziś w sklepie i była bardzo nie kumata dziewczyna i co sie
    okazało...nie skapowali się pomyłki ponieważ sklep nie ma systemu
    komputerowego sprzedaży.. Pani po patrzyła na paragon który mi dała i
    popatrzyła na wyciąg z terminalu. Chyba bardziej sie zdenerwowała niż ja
    i powiedziała ze widocznie zaszła taka pomyłka i odda kasę bo nawet jej
    szef sie nie zorientował. Przelała mi na kartę te 1350 zł i teraz
    pozostaje czekać 7 dni aż blokada zostanie ściągnięta.

    Pozdrawiam i dziękuję ze jesteście :)