eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą › Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Data: 2008-05-25 23:00:05
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4839bbc2$1@news.home.net.pl...

    >> Najszybciej będzie to skorygować w sklepie. Muszą wykonać operację
    >> zwrotu z karty na to 1400 zł (tak jakbyś zwrócił buty i nabić od nowa
    >> 140 zł. Jeśli nie będą chcieli - choć wątpię - to złożyć reklamację w
    >> banku. Ale wówczas to chwilę potrwa. Na grupie o bankach pisywali, że i
    >> kilka tygodni trwa, zanim to się wyjaśni tą drogą, albowiem bank to
    >> reklamuje nie w sklepie, tylko u pośrednika, a ten dopiero w sklepie. W
    >> ostateczności, jak nie będą chcieli oddać, to zostaje zawiadomienie o
    >> oszustwie oparte na tym właśnie, że nie chcą oddać (bo pomyłka sama w
    >> sobie oszustwem nie jest, ale w połączeniu z uporem w odmawianiu zwrotu
    >> już tak).
    > Pracuje w sklepie i jak u siebie robię raport po całym dniu no to chyba
    > widzę ile mam gotówki i ile mam karty.
    > Jeśli by mi sie nie zgadzało o ok 1300 zł no to chyba bym sie tym
    > zainteresowała i zaczęła szukać błędu. zawsze pozostaje zadzwonić do
    > banku i wyjaśniać sprawę. Przecież bank ma moje dane i doszedł by do tego
    > ze to kupiłam. Przecież muszą sie liczyć z tym że sie zjawię.

    O ile się orientuję, to sklep musi mieć fizycznie Twoją kartę, by dokonać
    zwrotu. Oni nie mają całego numeru karty, by to ręcznie "z palca" zrobić, a
    przynajmniej nie powinni mieć. Tak więc, jeśli nawet się zorientowali, to
    nie pozostaje im nic, jak czekać. No i nie można wykluczyć, że ktoś liczy
    na to, ze się nie zorientujesz i mu te 1360 zł zostanie w kieszeni. Nie
    można nawet wykluczyć celowej pomyłki. Gdyby dołożyli 100 zł, to ciężko
    było by to bardziej by się rzucało w oczy i trudno było by pomyłką
    uzasadniać. Nie można wykluczyć, że to celowe działanie sklepu obliczone na
    to, że część klientów się nie zorientuje, ale dowodów na to nie ma żadnych
    w chwili obecnej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1