  • Data: 2008-05-25 19:18:37
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: Birka <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Najszybciej będzie to skorygować w sklepie. Muszą wykonać operację
    > zwrotu z karty na to 1400 zł (tak jakbyś zwrócił buty i nabić od nowa
    > 140 zł. Jeśli nie będą chcieli - choć wątpię - to złożyć reklamację w
    > banku. Ale wówczas to chwilę potrwa. Na grupie o bankach pisywali, że i
    > kilka tygodni trwa, zanim to się wyjaśni tą drogą, albowiem bank to
    > reklamuje nie w sklepie, tylko u pośrednika, a ten dopiero w sklepie. W
    > ostateczności, jak nie będą chcieli oddać, to zostaje zawiadomienie o
> [...]

    Pracuje w sklepie i jak u siebie robię raport po całym dniu no to chyba
    widzę ile mam gotówki i ile mam karty.
    Jeśli by mi sie nie zgadzało o ok 1300 zł no to chyba bym sie tym
    zainteresowała i zaczęła szukać błędu. zawsze pozostaje zadzwonić do
    banku i wyjaśniać sprawę. Przecież bank ma moje dane i doszedł by do
    tego ze to kupiłam. Przecież muszą sie liczyć z tym że sie zjawię.