  • 1. Data: 2011-10-11 07:35:10
    Temat: Pomówienia na forum - FIRMA
    Od: "NX" <n...@g...pl>

    Witam
    Prowadzę firmę i od jakiegoś czasu na forach zaczęły się pojawiać
    oszczerstwa co do mojej osoby : że jestem oszustem, naciągaczem itd. Wydaje
    mi się że są to osoby z konkurencji.
    Oczywiście są to pomówienia, bo firme mam od paru lat i żadnych skarg nie
    miałem. Mam 100% pozytywnych opinii. Wszystko robie zgodnie z prawem i
    jestem osobą szanowaną.
    Czy mogę żądać odszkodowania za naruszenie mojego dobrego imienia firmy i
    strat z tym związanych? Bo pewnie wielu kilentów to przeczytało i kupiło od
    konkurencji.
    Dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-10-11 12:53:10
    Temat: Re: Pomówienia na forum - FIRMA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/11/2011 2:35 AM, NX wrote:
> [...]
    > strat z tym związanych? Bo pewnie wielu kilentów to przeczytało i kupiło od

    mozesz.
    jak wykazesz straty. potrafisz?
    a od kogo chcesz zadac?

  • 3. Data: 2011-10-11 13:37:39
    Od: "NX" <n...@g...pl>

    > mozesz.
    > jak wykazesz straty. potrafisz?
    > a od kogo chcesz zadac?

    Własnie się nad tym zastanawiam, ale gdzies na forum widziałem opinie osob
    ze ode mnie nie kupili bo widzieli nie przychylne komentarze. Albo chociaz
    zadoscuczynienie.

    A żądać zadoscuczynienia od osoby która napisała te oszczerstwa,.a
    administrator napewno poda IP na wniosek. Więc do osoby się na 100% dojdzie.

  • 4. Data: 2011-10-11 13:51:51
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > jak wykazesz straty. potrafisz?

    Nie mów, że jeśli nie potrafię wykazać strat, to nic się nie stało!
    Klienci odchodzą do konkurencji. Nie sprzedaję tyle ile mógłbym. Dzieje
    się tak nie na skutek normalnych procesów (popyt, podaż itp.), ale na
    skutek złamania prawa.

    Mogę pokazać, że w zeszłym kwartale miałem obrót X a teraz 0,7*X. Ale
    nie musi to być miarodajne. Może w tym kwartale mam dalej X, tylko że
    zintensyfikowałem akcję marketingową i przez tydzień sprzedaż zwiększyła
    się o 20% a później znów spadła do X.
    Ciężko zmierzyć, ale coś być może się da.

    > a od kogo chcesz zadac?

    Od osoby rozgłaszającej nieprawdziwe informacje. A od kogo przecież nie
    od Prezydenta*. :)

    --
    Krzysztof

    * rolnicy po klęsce suszy/deszczów/gradobicia/itp. (niepotrzebne
    skreślić) żądają od gminy lub wojewody i, co dziwne, zazwyczaj dostają.

  • 5. Data: 2011-10-11 13:56:45
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > A żądać zadoscuczynienia od osoby która napisała te oszczerstwa,.a
    > administrator napewno poda IP na wniosek. Więc do osoby się na 100% dojdzie.

    Nie poda i się nie dojdzie. Tylko policja.

    Podam Ci mój IP:
    217.113.225.53 (systemy53.toya.net.pl)
    dla ułatwienia IP prywatny zza maskarady:
    10.3.166.110
    i następny zza następnej maskarady:
    192.168.0.101
    No i jak dojdziesz do osoby? Której? Bo z tego kompa korzystają 3 osoby.

    --
    Krzysztof

  • 6. Data: 2011-10-11 14:23:09
    Od: "NS" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j71hv3$do5$1@news.onet.pl...

    No to właśnie mówie że zgłoszę sprawe na Policję i Policja powinna dojść do
    osoby.

  • 7. Data: 2011-10-11 14:32:36
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2011-10-11 16:23, NS pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski"<b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:j71hv3$do5$1@news.onet.pl...
    >
    > No to właśnie mówie że zgłoszę sprawe na Policję i Policja powinna dojść do
    > osoby.

    Do komputera. A co dalej?

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2011-10-11 14:51:32
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-10-11 16:32, Użytkownik Sonn napisał:

    > Do komputera. A co dalej?

    A dalej brak winnych.
    Do tego weź pod uwagę że jeśli oszczerstwa rozpowszechnia
    inteligentna konkurencja to nie loguje się z komputera w domu
    a z kawiarenki lub wręcz przez odpowiednie serwery maskujące
    ich prawdziwe IP, a jak taki serwer będzie poza UE to nikt
    logów i prawdziwego IP naszej dzielnej policji nie udostępni.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-10-11 15:21:59
    Od: "NS" <n...@g...pl>

    Korzysta z tego samego komputera z tego samego IP. To jest osoba mało
    inteligentna:)

  • 10. Data: 2011-10-11 15:53:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/11/2011 8:37 AM, NX wrote:

    > Własnie się nad tym zastanawiam, ale gdzies na forum widziałem opinie osob
    > ze ode mnie nie kupili bo widzieli nie przychylne komentarze.

    ale z tego nie wynika, ze jakby nie widzieli to by kupili.
    wiem, nielogiczne, ale kazdy matematyk ci to potwierdzi.

    > Albo chociaz
    > zadoscuczynienie.

    A za co?

    > A żądać zadoscuczynienia od osoby która napisała te oszczerstwa,.a
    > administrator napewno poda IP na wniosek. Więc do osoby się na 100% dojdzie.

    Nie. Dojdzie sie do gniazdka, do ktorego podlaczony byl komputer.
    Jaki to byl komputer i kto wowczas klepal w klawiature?

    Ktos musialby byc frajer, zeby sie przynal, ze to on.

    Mozesz sie scigac z widmem, ale wsadzic raczej nikogo nie wsadzisz.

    Co najwyzej ktos sie przestraszy i przestanie publikowac opinie.