  • Data: 2004-04-24 11:13:29
    Temat: Re: Pomocy! Sasiad rozkopal mi droge!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <jdrewnik@[snip]o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c6bou2$o6q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Po pierwsze pogadać z sąsiadem, bo wrogów należy sobie szukać daleko, a
    nie pod bokiem. Jak nie pomoże i utracisz wszelką nadzieję, to:

    1. Powiadomić Policję, bo kopanie dziur w drogach, to wykroczenie z art.
    84 kw (bo pewnie nie oznaczył przeszkody) i 91 kw.

    2. Powiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, że sąsiad bez
    stosownego planu i pozwolenia wykonał obiekt drogowy wymagający
    zezwolenia, co stanowi przestępstwo.

    Zakładam, ze sąsiad zapoznany z powyższym podejmie jednak sam z własnej
    woli środki zaradcze, by dziurę uczynić przejezdną. Bo po co Ci kłopot.