  • 1. Data: 2007-04-13 20:49:23
    Temat: Re: Pomoc dla Mireczka [OT]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ra9om1ak napisał:
    [..]
    > P.S. To zaden walek.

    Za to ohydny spam. :(

    zdegustowany
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2007-04-13 21:00:13
    Od: "Kama" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ra9om1ak" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:evoqve$bj0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > OK, nazwij mnie jeszcze gorzej, ale pomoz.

    A dlaczego niby Panowie????
    K.

  • 3. Data: 2007-04-13 21:08:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ra9om1ak napisał:
    > OK, nazwij mnie jeszcze gorzej, ale pomoz.

    Nie nazywałem Ciebie, tylko to co zrobiłeś.

    Są tysiące dzieci potrzebujących pomocy, będziesz tu do każdego
    zamieszczał post ?

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2007-04-13 21:20:04
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Nie nazywałem Ciebie, tylko to co zrobiłeś.
    >
    > Są tysiące dzieci potrzebujących pomocy, będziesz tu do każdego
    > zamieszczał post ?

    A jakby to bylo twoje dziecko?

    Mial potrzebe - zamiescil.

    Glupi bedzie flejmowal (mimo OT w temacie).

    Madry poczeka na zaistnienie konta fundacji Dymnej i wtedy oceni czy chce
    pomoc "w tym" czy w innym temacie. A w najlepszym przypadku nie bedzie
    rozwijal watku, ktory - z zalozenia - nie byl do rozwijania.

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 5. Data: 2007-04-13 21:48:15
    Temat: Pomoc dla Mireczka [OT]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witka

    Sorry Panowie za offtop, ale jak ktos ma na tyle samozaparcia, zeby odmowic
    sobie paczki fajek czy 2 piwek, to prosze o pomoc. 5, 10 zl to juz cos.
    Wplaci kilkadziesiat tysiecy osob - jest szans na pomoc Mireczkowi.

    http://board.ogame.pl/thread.php?threadid=612860

    Drugie konto bedzie zalozone przez fundacje "Mimo Wszystko" Anny Dymnej.

    Jedno juz jest: ING Bank Slaski nr.rach: 92-1050-1214-1000-0023-1586-9475 -
    Miroslaw Pocielej.

    Poczytajcie Panowie prosze, w tym linku sa jeszcze ze 3,4 - do Dziennika
    Zachodniego i inne.

    Dziekuje w imieniu Mireczka.

    P.S. To zaden walek.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 6. Data: 2007-04-13 21:55:15
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

  • 7. Data: 2007-04-14 00:41:17
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kama" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego niby Panowie????

    Bo zakladam, ze Panie sa bardziej litosciwe ;] i dadza chociaz 1,2 czy tam 5
    zl bez specjalnego wymadrzania sie jak niektorzy. Jebana znieczulica :////
    5 zl nie na jakis zasrany lancuszek szczescia, czy inne gowno - na chorego
    kolege, ktory nie trabil o swojej chorobie, tylko to ukrywal :/
    Swiata nie uzdrowie, bo potrzebujacych jest wielu, ale nikomu nic sie nie
    stanie, jak chociaz przeczyta o Mireczku i zobaczy, ze to nie lipa i nie
    proba wyciagniecia kasy.
    Sorry za bluzgi, absolutnie nie byly kierowane pod Twoim adresem. Wiem, ze
    spamuje, ale zwyczajnie mam to gdzies - od paru ladnych dni szukam
    sponsorow, szukam uslug Premium SMS, zeby dochod z tego byl przeznaczony dla
    Mirka, pisze do gazet, zeby ktos dal pare zlotych - a jeden bluzg w ta czy w
    ta mnie nie zniecheci.

    Przepraszam wszystkich "obrazonych" za "spam", zalaczajac spoznione zyczenia
    swiateczne - nie zesrajcie sie ta netykieta, tylko siegnijcie po pare
    zlotych, dla kogos, kto tej kasy potrzebuje :/ W zyciu codziennym tez
    jestescie tacy krysztalowi ? ://

    Spokojnej nocy.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 8. Data: 2007-04-14 00:43:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szomiz napisał:
    > A jakby to bylo twoje dziecko?

    1. Byłaby to moja tragedia i nie narzucał się z nią innym
    2. Jakbym już chciał powiadomić o tym innych to zrobiłbym to w sposób
    niedokuczliwy dla innych, czyli umieścił info w stopce
    3. Gdybym chciał pomocy od innych to najpierw zrobiłbym coś dla nich,
    albo coś zaproponował.

    > Mial potrzebe - zamiescil.

    Tysiące innych też mają potrzebę, a jakoś nie zamieszczają.
    Na szczęście!

    > Glupi bedzie flejmowal (mimo OT w temacie).

    Może nie głupi tylko wie, że śmieciarstwo trzeba piętnować i to bez
    żadnej litości.

    > Madry poczeka na zaistnienie konta fundacji Dymnej i wtedy oceni czy chce
    > pomoc "w tym" czy w innym temacie. A w najlepszym przypadku nie bedzie
    > rozwijal watku, ktory - z zalozenia - nie byl do rozwijania.

    Czyli zgadzamy się, że jest to śmieć :(

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2007-04-14 08:07:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 14 Apr 2007 01:41:17 +0100,
    ra9om1ak <r...@o...pl> screamed:

> [...]
    > stanie, jak chociaz przeczyta o Mireczku i zobaczy, ze to nie lipa i nie

    Robisz calej akcji niedzwiedza przysluge. I im szybciej to do Ciebie
    dotrze, tym mniej gowna bedziesz na tej i na innych grupach wylewal
    i mial do wszystkich, tylko nie do siebie pretensje.

> [...]
    > Mirka, pisze do gazet, zeby ktos dal pare zlotych - a jeden bluzg w ta czy w

    Nie dziw sie zatem, ze inni beda mieli to gdzies, tak samo jak Ty.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 10:08:37 user up 11311 days, 22:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Money is just the poor man's credit card. -- Marshall McLuhan