    From: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomoc dla Mireczka [OT]
    Date: Sat, 14 Apr 2007 08:07:00 +0000 (UTC)

    In the darkest hour on Sat, 14 Apr 2007 01:41:17 +0100,
    ra9om1ak <r...@o...pl> screamed:

    > Bo zakladam, ze Panie sa bardziej litosciwe ;] i dadza chociaz 1,2 czy tam 5
    > zl bez specjalnego wymadrzania sie jak niektorzy. Jebana znieczulica :////
    > 5 zl nie na jakis zasrany lancuszek szczescia, czy inne gowno - na chorego
    > kolege, ktory nie trabil o swojej chorobie, tylko to ukrywal :/
    > Swiata nie uzdrowie, bo potrzebujacych jest wielu, ale nikomu nic sie nie
    > stanie, jak chociaz przeczyta o Mireczku i zobaczy, ze to nie lipa i nie
    > proba wyciagniecia kasy.

    Robisz calej akcji niedzwiedza przysluge. I im szybciej to do Ciebie
    dotrze, tym mniej gowna bedziesz na tej i na innych grupach wylewal
    i mial do wszystkich, tylko nie do siebie pretensje.

    > Sorry za bluzgi, absolutnie nie byly kierowane pod Twoim adresem. Wiem, ze
    > spamuje, ale zwyczajnie mam to gdzies - od paru ladnych dni szukam
    > sponsorow, szukam uslug Premium SMS, zeby dochod z tego byl przeznaczony dla
    > Mirka, pisze do gazet, zeby ktos dal pare zlotych - a jeden bluzg w ta czy w
    > ta mnie nie zniecheci.

    Nie dziw sie zatem, ze inni beda mieli to gdzies, tak samo jak Ty.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 10:08:37 user up 11311 days, 22:03, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Money is just the poor man's credit card. -- Marshall McLuhan