    From: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polskie sądy toczy choroba
    Date: Tue, 15 Jan 2019 22:23:23 +0200

    W dniu 2019-01-14 o 21:22, Sonn pisze:

    > Ale gdybyś miała na karcie, to pieniążki już by poszły. Ręce opadają

    Otóż tak :-(
    Dziwne jest to, że to wygladało tak jakby to Firefox mi zafundował ten
    telefon i że zostałam wytypowana. Na początku nie było tego tekstu na
    dole, dopiero pokazal się (malutkie literki) jak wypełniłam pola (oprócz
    numerów karty). Na dodatek jestem trochę ślepa i musiałam skopiować ten
    tekst z dołu strony i wkleiłam do notatnika. Dopiero wtedy moglam
    przeczytać.
    Teraz to mi się strasznie śmiać chce.

    --
    animka