  • 1. Data: 2006-04-15 21:53:42
    Temat: Polskie Nagrania
    Od: "Aga" <a...@N...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie nieistniejacych juz Polskich Nagran - czy ktos z Was
    orientuje sie, jaka jest sytuacja prawna nagran pochodzacych z ich archiwow,
    wydanych plyt itd? Chodzi mi o autorskie prawa majatkowe, ktore nalezaly do
    nich. Gdzie szukac informacji na ten temat (i na temat konkretnych nagran?)

    Pzdr,

  • 2. Data: 2006-04-15 22:03:27
    Temat: Re: Polskie Nagrania
    Od: "Aga" <a...@N...pl>

    Tzn chodzi mi o prawa sprzedane Polskim Nagraniom przed 1990 rokiem...

    Pzdr,

  • 3. Data: 2006-04-15 22:07:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Aga [###a...@N...pl.###] napisał:

    Polskie Nagrana były chyba przedsiębiorstwem państwowym. No to prawa
    przeszły na Skarb Państwa. Ale nie mam żadnego pomysłu kto miałby nimi
    zarządza - bo pewnie o to Ci chodzi. Ja bym wysłał zapytanie do
    ZPAV-u. Powinni wiedzieć.

  • 4. Data: 2006-04-15 22:22:11
    Od: "Aga" <a...@N...pl>

    Robert Tomasik r...@g...pl napisal/-a:
    > Polskie Nagrana były chyba przedsiębiorstwem państwowym.
    Dzieki za odpowiedz. A jak to sie ma do istniejacych "Polskich Nagran Muza"
    (jednoosobowa spółka Skarbu Państwa)? Czy to kontynuacja nie tylko z nazwy i
    w takim razie ta spolka ma prawa do tego, co te "dawne" PN?

    Pzdr,

  • 5. Data: 2006-04-15 22:43:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Aga [###a...@N...pl.###] napisał:

> [...]
    > Muza" (jednoosobowa spółka Skarbu Państwa)? Czy to kontynuacja nie
    > tylko z nazwy i w takim razie ta spolka ma prawa do tego, co te

    Nie mam zielonego pojęcia. Trzeba by było ich zapytać albo sprawdzić w
    KRS-ie. Zresztą wydaje mi się, ze można by było znaleźć w sądzie
    rejestracje tamtych Polskich Nagrań i zobaczyć co się z tym stało. Bo
    może się przekształciły w PN MUZA w ramach prywatyzacji.

  • 6. Data: 2006-04-16 10:18:37
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości news:e1rsug$g3l$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Robert Tomasik* napisał(a):

    > Zresztą wydaje mi się, ze można by było znaleźć w sądzie
    > rejestracje tamtych Polskich Nagrań i zobaczyć co się z tym stało. Bo
    > może się przekształciły w PN MUZA w ramach prywatyzacji.

    Dałbym sobie głowę uciąć, że na płytach winylowych z przed ponad 30 lat
    widziałem napis /Muza/ ,tylko w innym kształcie niż obecnie, a nie sądzę
    żeby już wtedy (PN) się sprywatyzowały.

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2006-04-16 11:13:41
    Od: Grzegon "McCartney" Olędzki <y...@p...onet.pl>

    Wszyscy na grupie pl.soc.prawo czytajcie uważnie, bo Big Jack pisze:
    > Dałbym sobie głowę uciąć, że na płytach winylowych z przed ponad 30 lat
    > widziałem napis /Muza/ ,tylko w innym kształcie niż obecnie, a nie sądzę
    > żeby już wtedy (PN) się sprywatyzowały.

    Nawet przed 40 laty :)))
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_Nagrania_Muza

    GO