    From: r...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel, zawieszenie internetu
    Date: Tue, 04 Jan 2011 16:20:03 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Po pierwsze według wątkodawczyni powiadomienie było,

    Kiedy właśnie pisałam, że nie było bo co prawda wysłali sms, ale do urządzenia
    dostępowego, którego nie obsługuje się tak regularnie jak telefon czy poczta
    tylko sporadycznie. Poza tym ten sms tylko stwierdzał, że blokują. Nawet
    gdybym go przeczytała to nie mogłabym zapobiec blokadzie.

    >a po drugie -- tak

    > to tylko z konsumentami, nie z przedsiębiorcami.

    Nie ma w prawie telekomunikacyjnym ograniczenia, że dopiero po miesiącu można
    blokować ?