  • 11. Data: 2008-04-04 18:38:34
    Temat: Re: Polkomtel - jednak rozprawa...
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    kam <x#k...@w...pl#x> wrote:

    > rozprawa odbywa się zawsze gdy prawidłowo wniesiesz sprzeciw

    Myślałem, że tylko gdy druga strona wnosi sprzeciw do sprzeciwu ;)
    Czyli wszystko OK, standardowa procedura - dzięki.

    MM

  • 12. Data: 2008-04-06 23:13:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > rozprawa odbywa się zawsze gdy prawidłowo wniesiesz sprzeciw

    Nie zawsze, powód może wycofać pozew i często to czyni po zapoznaniu się
    z treścią sprzeciwu.

  • 13. Data: 2008-04-07 04:25:23
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > Nie zawsze, powód może wycofać pozew i często to czyni po zapoznaniu
    > się z treścią sprzeciwu.

    Zapoznać się ze sprzeciwem można po jego dręczeniu, a sąd doręcza
    sprzeciw równocześnie z terminem na rozprawę (art. 505kpc).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2008-04-07 07:55:13
    Od: kam <...@...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Nie zawsze, powód może wycofać pozew i często to czyni po zapoznaniu
    > się z treścią sprzeciwu.

    może też nastąpić wiele innych rzeczy i co z tego?

    KG