eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym › Re: Polkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym
  • Data: 2006-03-31 18:51:14
    Temat: Re: Polkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym
    Od: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e0jscp$kun$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Easy [###e...@m...NOSPAM.org.###] napisał:
    >
    > > niekoniecznie. Plus ma tez podpisane umów z tzw. subagentami, a ci
    > > zatrudniają ludzi już nieco mniej selektywnie niż są polkomtel
    >
    > No ale wówczas dzwoni pewnie właśnie do takiego superagneta. jemu też
    > niespecjalnie zależy na ujawnieniu kłopotu.
    tylko malo kto wie, ze po drodze jest jeszcze ktos... najczesciej klienci
    mysla " i w sumie ja uwazam ze slusznie" ze przedstawiciele pracuja
    bezposrednio dla polkomtela.. wszak, taki przedstawiciel jak przychodzi to
    nie mowi ze jest z firmy "lapanie much za stodola" ktora pracuje dla
    Polkomtela, tylko mowi ze przyszedl z Plusa po prostu ;)


    > >> Co do wyboru numeru, to jest to jakaś dziwna sprawa. Numer telefonu
    > >> jest przypisany do karty SIM. Karty jak pisałeś leżały u Ciebie. No
    > to
    > >> jak mogli je przypisać innym abonentom?
    > > nie. Numer telefonu nie jest przypisany do karty. jest pula numerów
    > > przypisana do danego typu karty... mówimy o kilku czy kilkunastu
    > tysiącach
    > > do jednej karty.

    > Wydaje mi się, że nie masz racji. Numer telefonu przypisany do karty
    > jest napisany przecież na tej kopercie z kartą. W normalnej sytuacji
    > idę do salonu, wybieram sobie numer z tego, co mają i go mam. A zatem
    > w chwili sprzedaży musi być przypisany jednoznacznie. Fakt, że można
    > go później zmienić, ale nie o to chodzi.
    owszem. Tylko ze jest cos takiego jak "pula numerow" trudno to troche
    wytlumaczyc, ale karty z numerami to jedno a dane w sieci to drugie. Moze
    sie zdarzyc ze ktorys z klientow sobie wybral numer z puli numerow, ktory
    wlasnie jest napisany na takiej karcie. i wtedy jest zonk... Mopze nie umiem
    tego klarownie wytlumaczyc, ale wierz mi, jest to mozliwe, nawet mnie sie
    cos takiego zdarzylo ;)

    > > no.. przedstawiciel. według mnie jest to zwykle fałszerstwo i facet
    > > powinien za to odpowiedzieć przed sadem.
    >
    >
    > Nie wiadomo, czy fałszował jakieś dokumenty. Na tyle, na ile się
    > orientuję w systemie PLUS-a (a mam kilka lat telefon u nich), to oni
    > chyba same papiery w oryginale przechowują w przedstawicielstwie.
    > Natomiast umowa jest do systemu wprowadzana elektronicznie. Stąd
    > teortycznie nie musieli nic fałszować, tylko wprowadzili te umowy do
    > systemu. Ja już dwa razy miłame kłopot, że przy przedłużeniu co innego
    > miałem na umowie, którą dostałem, a co innego było w systemie.

    Racja, zagalopowalam sie. Umowy sa wystawiane i wysylane systemowo.
    Teoretycznie przedstawiciel nie ma prawa kliknac "klient podpisal umowe"
    dopoki klient faktycznie tego nie zrobi.. jednak w praktyce czesto jest tak,
    ze podpis uzupelnia sie po fakcie aktywowania umowy. Jednak wtedy, na cale
    szczescie dla klienta bardzo latwo taka umowe anulowac. A jedna z kopii
    umowy jest wysylana do Polkomtela. Jedna jest dla klienta a jedna dla
    przedstawiciela.

    Easy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1