    From: "Easy" <e...@m...NOSPAM.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel - bezprawna aktywacja numerow na koncie firmowym
    Date: Fri, 31 Mar 2006 20:51:14 +0200

    news:e0jscp$kun$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale wówczas dzwoni pewnie właśnie do takiego superagneta. jemu też
    > niespecjalnie zależy na ujawnieniu kłopotu.
    tylko malo kto wie, ze po drodze jest jeszcze ktos... najczesciej klienci
    mysla " i w sumie ja uwazam ze slusznie" ze przedstawiciele pracuja
    bezposrednio dla polkomtela.. wszak, taki przedstawiciel jak przychodzi to
    nie mowi ze jest z firmy "lapanie much za stodola" ktora pracuje dla
    Polkomtela, tylko mowi ze przyszedl z Plusa po prostu ;)

    > tysiącach

    > Wydaje mi się, że nie masz racji. Numer telefonu przypisany do karty
    > jest napisany przecież na tej kopercie z kartą. W normalnej sytuacji
    > idę do salonu, wybieram sobie numer z tego, co mają i go mam. A zatem
    > w chwili sprzedaży musi być przypisany jednoznacznie. Fakt, że można
    > go później zmienić, ale nie o to chodzi.
    owszem. Tylko ze jest cos takiego jak "pula numerow" trudno to troche
    wytlumaczyc, ale karty z numerami to jedno a dane w sieci to drugie. Moze
    sie zdarzyc ze ktorys z klientow sobie wybral numer z puli numerow, ktory
    wlasnie jest napisany na takiej karcie. i wtedy jest zonk... Mopze nie umiem
    tego klarownie wytlumaczyc, ale wierz mi, jest to mozliwe, nawet mnie sie
    cos takiego zdarzylo ;)

    > Nie wiadomo, czy fałszował jakieś dokumenty. Na tyle, na ile się
    > orientuję w systemie PLUS-a (a mam kilka lat telefon u nich), to oni
    > chyba same papiery w oryginale przechowują w przedstawicielstwie.
    > Natomiast umowa jest do systemu wprowadzana elektronicznie. Stąd
    > teortycznie nie musieli nic fałszować, tylko wprowadzili te umowy do
    > systemu. Ja już dwa razy miłame kłopot, że przy przedłużeniu co innego
    > miałem na umowie, którą dostałem, a co innego było w systemie.

    Racja, zagalopowalam sie. Umowy sa wystawiane i wysylane systemowo.
    Teoretycznie przedstawiciel nie ma prawa kliknac "klient podpisal umowe"
    dopoki klient faktycznie tego nie zrobi.. jednak w praktyce czesto jest tak,
    ze podpis uzupelnia sie po fakcie aktywowania umowy. Jednak wtedy, na cale
    szczescie dla klienta bardzo latwo taka umowe anulowac. A jedna z kopii
    umowy jest wysylana do Polkomtela. Jedna jest dla klienta a jedna dla
    przedstawiciela.

    Easy.