eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Date: Sun, 20 May 2007 23:29:35 +0200
    <f29794$74c$2@news.onet.pl> <f297ff$7c7$1@news.onet.pl>
    <f297qe$93h$1@news.onet.pl> <f29br4$skq$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbaz9dorgp2nr@sempron> <f29fq6$iid$2@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbr3q0xrgp2nr@sempron> <f2c83m$cvd$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdfxqh8rgp2nr@sempron> <f2cgfc$kjb$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdr5a2irgp2nr@sempron> <f2egcf$gsj$1@inews.gazeta.pl>
    <f2euha$h6l$1@inews.gazeta.pl> <op.tsfiztrergp2nr@sempron>
    <1sjaq6xsui6cl$.1231a4ulfa9wh$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgvc7jdrgp2nr@sempron> <11kut9ra1j7yd$.ucbbaulxjxbi$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgzlnp5rgp2nr@sempron> <f2ib50$hve$2@news.onet.pl>
    <1...@h...pt> <f2l0nm$p4s$2@news.onet.pl>
    <op.tsjlm6wbrgp2nr@sempron> <f2mhj3$msb$1@news.onet.pl>
    <op.tskj9ej9rgp2nr@sempron> <f2mm4l$2sc$1@news.onet.pl>
    <op.tskwkhhyrgp2nr@sempron> <f2nfb4$4ep$1@news.onet.pl>
    <op.tslik2l9rgp2nr@sempron>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 20 maja 2007 00:40
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tslik2l9rgp2nr@sempron>):

    > Z funkcjonalnych polecam AOL Active Virus Shield - klon Kasperskiego. Nie
    > Open Source ale darmowy dla domowego uzytku.

    Wiesz, dla domowego to jest całkiem sporo darmowych :D Oni wiedzą, że domowi
    i tak kradną :D

    Ale chyba zbaczamy z tematu :D

    > Nie musi - wciaz chodzi mi o ideologie. Skoro cos takiego jest rozwijane
    > na Wyspach nie widze przeszkod aby powstal krajowy odpowiednik.

    Ale tłumaczę Ci, że to inny rodzaj oprogramowania!
    Do tego nijak nie możemy ocenić jakości tegoż. Cokolwiek możemy sobie
    wygenerować dla udowodnienia wszystkiego...

    > Kaspersky ;) Na upartego mozna pojechac na jego bazie wirusow.

    Nie, no nie rozmawialiśmy chyba o piractwie tylko o legalnych alternatywach.

    > Zawsze
    > trafi sie jakis "szajbus", ktory ma swojego ClamWina (czy inne badziewie),
    > zlapie wirusa, zmobilizuje sily zeby go rozwalic a wyniki przesle do
    > ClamWina. I mamy update bazy wirusow.

    O jakosi a nie jakości.

    > Nie marudze na Calc (calkiem niezle radzi sobie z rachunkiem macierzowym),

    o brat marudził jak miał sprawozdanie zrobić z laborki.... Wykresy jakby nie
    spełniły swojego zadania i czegoś tam jeszcze wyliczyć się nie dało.

    > Impress (mocno niekompatybilny z MSowym odpowiednikiem),

    No 2.x jest bardziej, ale i tak możliwości ma takie sobie.

    > Writer

    No Writer jest wg mnie majstersztykiem

    > i Math
    > (przyzwyczajenie do wbijania wzorow "z palca").

    Powiedz to moim kursantom :D

    > Przyznaje sie do bledu. Idzie im to troszke wolniej. Przynajmniej tak to
    > wyglada na wikipedii. Ale nie mam historii wypuszczania wersji ux.pl.

    No UXowa lekko żadziej niż oficjalna (chyba kiedyś 1 numerek przegapili)....
    W każdym razie, policz numerki przez te lata, nie jest ich wiele.

    albo i ukryjesz...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl