eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-18 23:20:32
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-05-2007 o 00:19:18 R. Ridan <r...@o...pl> napisał(a):

    > Nie, będziesz musiał przedstawić dowody legalności oprogramowania.

    A w jakim celu?

    > Jeśli nie przedstawisz to zapłacisz trzykrotność wartości
    > oprogramowania.

    Z tego co pamietam to _do_ trzykrotnosci wysokosci poniesionych _strat_
    (blednie, wg mnie, rozumianych jako sklepowa cena oprogramowania). I
    dotyczy to, chyba, scigania na wniosek pokrzywdzonego.

    Nie rozumiem tez czemu ma on cokolwiek przedstawiac. Juz widze ten dialog
    na rozprawie. Wszystko sie dopiero zaczyna, sedzia rozpoczyna rozprawe
    slowami:
    Sedzia: No, to czekamy...
    Oskarzony: Czekamy na co?
    Sedzia: Na przedstawienie czekamy...
    Oskarzony: Znaczy sie co? Co mam przedstawic?
    Sedzia: Cokolwiek... moze "Dziadka do orzechow"...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.