eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-19 08:55:33
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja będę nalegał - czy uważasz że w ww. sytuacji producent utracił
    > zysk? I czym się to różni z punktu widzenia producenta od sytuacji,
    > w której nie idę do kolegi, tylko ściągam pirata z netu, po czym
    > decyduję się na darmowy odpowiednik.

    widzisz problem w tym ze ja nie znam softu (dla zwyklego usera, j=nie
    cos specjalistycznego za kilkadziesiat tys dla instytucji) ktory nie
    posiada wersji demonstracyjnej. Moze rzuc jakims przykladem.

    P.
    ps.
    czy widzisz od strony moralnej roznice pomiedzy wyprobowaniem samochodu
    kolegi za jego zgoda w celu sprawdzenia czy taki nam odpowiada a
    pozyczeniem sobie z ulicy za niczyja zgoda takiego samego (w celu
    krotkotrwalego uzycia, teoretycznie nikt nie traci) ?

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie