  • Data: 2006-01-31 17:43:38
    Temat: Re: Policja z wezwania
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-01-31 18:25 użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał :

    >Użytkownik "Przemek R..."
    a.pl> napisał w
    >wiadomości news:dro5ag$c9r$1@inews.gazeta.pl...

    >Jakies konkrety? Bo z calym szacunkiem nie jestem w stanie uwierzyc, ze
    >jakikolwiek sąd odbierze zdrowego, dobrze odzywionego, zadbanego 2mcznego
    >niemowlaka matce niekaranej, nie patologicznej etc tylko dlatego, ze on
    >placze.

    Nie pamietam szczegolow, ale jakis czas temu odebrali dziecko rodzinie
    (ZTCP to oboje rodzice byli w jakims tam stopniu uposledzeni), bo jakas
    sasiadka cos tam doniosla, a nikomu sie nie chcialo sprawdzic co i jak.
    Dziennikarze sie zainteresowali i sie smrod zrobil to dziecko oddali.
    Pytanie jeszcze na ile rzetelny byl przekaz dziennikarski.

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`