  • Data: 2006-01-31 21:18:47
    Temat: Re: Policja z wezwania
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <m...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:dro7k7$m7j$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie pamietam szczegolow, ale jakis czas temu odebrali dziecko rodzinie
    > (ZTCP to oboje rodzice byli w jakims tam stopniu uposledzeni),

    Ale qrcze postawiłam pytanie jasno. Normalna matka, normalny dom, normalny
    zdrowy, zadbany 2 miesieczny niemowlak bez jednego siniaka. Znacie przypadek
    zeby sąd w takiej sytuacji odebral tego 2mczego brzdyla jego biologicznej
    mamie tylko dlatego, ze dziecko placze? Chłopaki, bez jaj:-) Przemek
    postawil teze, ze przez takich przewrazliwionych sąsiadow Angie moze stracic
    syna. Ja - zakladajac to co napisalm tu w drugim zdaniu- uwazam, ze to
    niemozliwe. I jesli sie myle to podajcie mi przyklad analogiczny, a nie z
    rodzicami niepelnosprawnymi/porzucajacymi dziecko etc.

    HaNkA