    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Policja z kamerami
    <q3pnmg$4jb$1@node1.news.atman.pl> <zn%7E.306548$_V1.36999@fx23.ams1>
    <q3q08a$ce1$1@node1.news.atman.pl> <q3q2vu$f8g$1@node1.news.atman.pl>
    <q3r16h$krt$1@node2.news.atman.pl> <q3rlei$vpu$1@node1.news.atman.pl>
    <q3siv7$u0q$1@node1.news.atman.pl> <q3t8g5$jsk$1@node1.news.atman.pl>
    <q3tnsl$3ed$1@node2.news.atman.pl> <2Gu8E.220011$hI1.202391@fx18.ams1>
    <q3v272$acf$1@node2.news.atman.pl> <QNH8E.402659$mA1.279791@fx09.ams1>
    <q40ah1$h7l$1@node1.news.atman.pl> <H4S8E.196534$jR1.31287@fx08.ams1>
    <q41qlv$ulv$1@node1.news.atman.pl> <s759E.239569$hL1.212614@fx12.ams1>
    <q42v6h$219$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 15 Feb 2019 00:44:51 GMT

    On 2019-02-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli wymagania.

    Minimalne.

    > Nie - przyczyną tego nie są niskie płace. Zreszta jak już pisałem -
    > wcale nie są one niskie.

    To chyba będziemy musieli sie zgodzic, że niekoniecznie musimy się
    zgodzić. To powinno ładnie zakończyć tę dyskusję :)

    > A górnik, a kasierka bez węzła? W czym p0olicjat jest taki wyjątkowy -
    > dodajmy do tego, że dwie średnie zarabia konstytucyjny minister (albo i
    > mniej).

    W zakresie swoich uprawnień i odpowiedzialności. Może np. narobić więcej
    szkody o bardziej dalekosiężnych, i trudniejszych do usunięcia skutkach.
    Taka szkoda, to nie tylko, że może kogoś zastrzelic, ale też np. brak
    zaufania społecznego.

    A co do ministra, to niech zarabia 10x średnią krajową jeśli wykonuje
    swoja robote dobrze. Jak ją wykonuje źle to koszty i tak będą większe.

    > Więc się zgadzasz, tylko chcesz im zabrać emerytury - 66% to 4346
    > brutto. Tylko chcesz im zabrać przywileje emerytalne. Kulsony cię nie
    > lubią;)

    Kwestia tego jak się taki system przemyśli. Jakby przecietna pensja
    policjanta oscylowała w okolicach np. 7k to myślę że nie protestowaliby
    zbyt mocno.

    > To niech zarabiają "potencjalnie" dużo;)

    No właśnie tak zarabniają, co sie MZ przyczynia do kulsonizmu.

    --
    Marcin