    From: "[sis]" <s...@b...usun.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja i reklama
    Date: Thu, 4 Jul 2002 17:52:57 +0200

    > Podejrzewam, że chodziło Ci o odmowę złożenia wyjaśnień, a nie zeznań - to
    > jest rzeczywiście zawsze możliwe.

    a jak Cie do tego zmusza? :) wiem, ze teraz robie zamieszanie, ale nie ma
    mozliwosci, aby Cie naklonili do mowienia :) traktowalem to raczej
    zartobliwie (usmiech przy stwierdzeniu), bo praktycznie zawsze lepiej juz
    _cos_ mowic. (pociagniecie do odpowiedzialnosci za utrudnianie pracy
    organom).

    jest jeszcze jedna sprawa: zawsze mozna sie wykrecac:
    'po wypiciu 3 piw marki Tyskie, nie pamietam nic...'
    wbrew pozorom, jest to bardzo dobre rozwiazanie, ale zazwyczaj tylko dla
    swiadka...

    pozdrawiam,
    Kamil