  • 31. Data: 2004-04-06 20:54:49
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > prawda prawda, trzeba miec niezle klapki na oczach aby tego nie rozumiec

    raczej zeby to pisac

    > posiada 49
    >
    > MS nigdy dotad niescigal piractwa, nawet nieprobowal
    > powiem wiecej - doskonale zdawal sobie sprawe, ze piractwo uszczelnia
    > rynek
    > kazdy wie, ze na wielu rynka dzisiejsza pozycje ms zawdziecz piratom

    gdyby nie bylo piratow ta liczba byla by wieksza (49), a dla twojej
    wiadomosci scigaja piratow ,
    i to skutecznie.

    > za
    >
    > cos malo qmaty jestes.....
    > wyobraz sobie:
    > masz 1000zl, ktos ci kradnie 100 - pozostaje Ci 900
    > masz 1000zl, ktos nie kupuje Twojego produktu w cenie 100zl - nadal masz
    > 1000 zl

    mam 0, 1000 osobkupi moj soft za 50 zl. mam 50000 , 500 go ukradnie.. gdyby
    nie ukradli,
    a skoro ukradli to chceli krzystac. najprawdopodobniej mialbym 1500
    klientow, a wiec
    firma stracila, zostala okradziona jakby nie patrzec

    a najlepiej to zrob jakikolwiek program sam i nie pier.
    Zrobisz sam, zobaczysz ile to pracy wymaga.

    pozdrawiam
    P.

  • 32. Data: 2004-04-06 20:58:32
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Wiec jak np napiszesz wiersz, wykonasz zdjecie, namalujesz obraz olejny,
    > zaprojektujesz nowy samplot, a ktos wezmie te zdjecia / obrazy plany i je
    > sobie skopiuje nie placac nikomu ani grosza, to wszystko jest ok?
    >
    > Jakby tak bylo to nikt by nic nie projektowal, anie wieszy/ksiaze nie
    > pisal, anie filmow nie robil.

    nie warto im tlumaczyc :)
    oni pewnie mysla ze tam w tym pudelku siedzi maly Bill, i mu sie mowi zrob
    taki i atki program :)

    i tak w przeciagu 15 minut taki excel powstaje :)

    P.

  • 33. Data: 2004-04-06 21:20:10
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości

    > gdyby nie bylo piratow ta liczba byla by wieksza (49), a dla twojej
    > wiadomosci scigaja piratow ,
    > i to skutecznie.

    raczej bardziej informuja media niz scigaja

    > mam 0, 1000 osobkupi moj soft za 50 zl. mam 50000 , 500 go ukradnie..
    gdyby
    > nie ukradli,

    ...to 490 nieuzywalo by go wcale, _nigdy_
    albo uzywali konkurencyjnego, _na zawsze_ ;)

    > a skoro ukradli to chceli krzystac. najprawdopodobniej mialbym 1500
    > klientow,

    b.malo prawdopodobne

    a wiec
    > firma stracila, zostala okradziona jakby nie patrzec

    w krotkim okresie czasu z pewnoscia stracila, ale kiedys ci "zlodzieje"
    pewnie kupia, gdy pozakladaj firmy etc.

    > pozdrawiam

    rowniez

    xmarcel

  • 34. Data: 2004-04-06 23:54:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > Kazda ukradziona kopia programu (licencja) to tak jak kradziez kwoty za
    > ktora program jest sprzedawany.

    Pierdolisz. Idź już stąd spowrotem do szkoły podszkolić się w znaczeniu
    słowa "kradzież" oraz w działce, w której działasz.

    Bo już rzygać mi się chce jak po raz kolejny muszę patrzeć na debilne
    teksty o kradzieży :(

    zdegustowany
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 35. Data: 2004-04-06 23:54:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > a skoro ukradli to chceli krzystac. najprawdopodobniej mialbym 1500
    > klientow, a wiec
    > firma stracila, zostala okradziona jakby nie patrzec

    Pierdolisz. Wróć do szkoły.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 36. Data: 2004-04-07 10:52:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > raczej bardziej informuja media niz scigaja

    no dobrze inacze.. znajdz mi na kazie visual C++ nowszego niz 6

    czemu go tam nie ma? Pytanie retoryczne. Nie odpoiwdaj

    > b.malo prawdopodobne

    kolekcjoner?

    > a wiec
    >
    > w krotkim okresie czasu z pewnoscia stracila, ale kiedys ci "zlodzieje"
    > pewnie kupia, gdy pozakladaj firmy etc.

    heh, w sadzie tez bys tak powiedzial?

  • 37. Data: 2004-04-07 10:53:24
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > słowa "kradzież" oraz w działce, w której działasz.
    >
    > Bo już rzygać mi się chce jak po raz kolejny muszę patrzeć na debilne

    a czym dla Ciebie jest kradziez?

  • 38. Data: 2004-04-07 11:09:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie musi sie z nim bic jak i nie musi mu wydawac calego kompa. dowodem
    jest
    > dysk i nielegalne na nim oprogramowanie - przedmiotem postepowania jest
    > zawartosc dysku a nie obudowa komputera czy np. myszka lub monitor,
    ktore
    > sa nabyte legalnie i nie zawieraja nielegalnego oprogramowania bo
    fizycznie
    > jest to niemozliwe.

    Mnie nie chodziło w moim pytaniu o stronę merytoryczną, tylko stronę
    praktyczną. Nie możesz im tego komputera nie wydać, bo i tak wezmą. Co
    najwyżej możesz w terminie 7 dni wnieść zażalenie na zatrzymanie
    pozostałych poza dyskiem rzeczy.

    Jak chcesz być taki dokładny, to ja jestem zdania, że nawet zatrzymanie
    dysku w takim wypadku jest bezpodstawne. powinni sobie zabezpieczyć
    zawartość dysku. A do tego służy specjalna nagrywarka. Zawartość nagrywasz
    na płyty CD i tyle.

  • 39. Data: 2004-04-07 11:20:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:c4u4k6$1f0a$2@news2.ipartners.pl...

    > W ogóle jakby to był cywilizowany kraj, to by 'nalot' robili wyszkoleni
    > funkcjonariusze i zamiast rekwirować sprzęt (który - póki nie ma wyroku
    > - nie wiadomo, czy do czegoś 'lewego' służył) zrobiliby 'zrzut'
    > zawartości dysku i tyle.

    Policjanci są wyszkoleni (z reguły), ale nie ma nagrywarek. To musi być
    specjalna nagrywarka, która nie musi instalować driverów na dysku. Bo nie
    możesz nic instalować na zabezpieczanym nośniku. Takie nagrywarki
    istnieją, ale jest ich niewiele.

    Nie możesz do zabezpieczenia użyć nagrywarki zainstalowanej w komputerze
    nawet jeśli jest, bo nie wiadomo, czy na przykład nie jest uszkodzona.

  • 40. Data: 2004-04-07 11:22:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a kto powiedzial ze ich do mieszkania wpuszcze, a z kopa nie otworzy
    drzwi
    > antywlamaniowych, w tym czasie
    > zdoze 5 razy sformatowac dyski :)

    Zaczynasz sprowadzać dyskusję na poziom przedszkola. To może od razu
    zaminuj ogródek, bo drzwi antywłamaniowe mogą wysadzić w powietrze. Aha i
    jeszcze jedno. Ze sformatowanego dysku można spokojnie odczytać dane.
    Kosztuje to cirkla 4.000 zł / szt. i Ty za to zapłacisz w kosztach
    procesu, jeśli się okaże, że miałeś choćby jednego pirata.