  • 1. Data: 2004-04-05 06:45:24
    Temat: Z psem przez granice.
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Witam.
    Mam pytanko do osob obznajomionych z prawem unijnym, i odpowiednimi polskimi
    ustawami.
    A konkretnie: w dniach 1-3 maja chcemy z przyjaciolmi wybrac sie do Pragi.
    Oczywiscie w celach czysto turystycznych.
    Rzecz w tym, ze mamy psa i nie bardzo mamy co z nim zrobic. Czy bedziemy
    mogli z nim bez problemu przejechac przez granice? Czy do tego sa potrzebne
    jakies papiery? Zezwolenia? Pies ma regularnie prowadzona ksiazeczke
    zdrowia, a w niej wszystkie naklejki swiadczace o aktualnych szczepieniach i
    odrobaczeniach.

  • 2. Data: 2004-04-05 13:17:22
    Temat: Re: Z psem przez granice.
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Witam,
    ja w wakacje przekraczałam granicę kilkanaście razy i nie było żadnego
    problemu, pies jamnik, miałam oczywiście książeczkę z aktualnymi badaniami,
    szczepieniami i odrobaczeniami, nikt nie sprawdzał.

    pozdrawiam

    Magda

  • 3. Data: 2004-04-05 17:40:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <N...@...pl> napisał w wiadomości

    Skontaktuj się z Powiatowym Lekarzem Weterynarii - choćby telefonicznie. Z
    tego co wiem, to potrzebne jest wydane przez weterynarza świadectwo
    zdrowia lub inny podobny dokument. Na pewno jest on wymagany obecnie. Co
    się zmieni po 1 maja, to nie wiem, ale na pewno nie zostaną zaostrzone te
    przepisy.

  • 4. Data: 2004-04-05 18:44:59
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "Magda" napisał w wiadomości

> [...]
    badaniami,
    > szczepieniami i odrobaczeniami, nikt nie sprawdzał.

    Dzdieki za odpowiedz :) Troche mi ulzylo :)

  • 5. Data: 2004-04-06 14:02:04
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > tego co wiem, to potrzebne jest wydane przez weterynarza świadectwo
    > zdrowia lub inny podobny dokument. Na pewno jest on wymagany obecnie.

    miesiac temu bylem na slowacji z burkiem...moje dziewcze bylo przed wyjazdem
    wlasnie chyba u kogos takiego, o kim pisze P. Robert...w Warszawie na ul.
    koszykowej o ile sie nie myle
    burka bada lekarz po czym wypisuje mu kwit na przekroczenie granicy. kwit ma
    waznosc chyba 14 dni, ale pewnie mozna na dluzej
    koszt wynosil cos ok 20 pln

    pozdrawiam
    d.