  • 1. Data: 2004-04-05 09:17:27
    Temat: Policja gospodarcza
    Od: "Lipa2" <k...@w...pl>

    Witam
    Mam takie pytanko.
    Mieszkam sobie w akademiki i w ostatni piątek z rana wpadła do naszego
    pokoju policja gospodarcza. Ktoś doniusł na nas że sprzedajemy karty
    telefoniczne. Oczywiści e to kompletna bzdura i nic funkconariusze policji
    nie znależli.
    Przyczepili się natomiast do naszych kompów i zostały one zarekwirowane (
    oczywiście nie posiadaliśny orginelnalnego porogramowania)
    Moje pytanie nie dotyczy grożących mi konsekwencji ale chodzi mi o to czy
    jeżeli ktoś złożył na nas donos (czytaj podkablował) to czy dane takiej
    osoby są do wglądu dla mnie czyli osoby oskarżonej.
    I czy możliwe że donos na policie mogła złożyć osoba anonimowa.
    Pozdrawiam
    Lipa

  • 2. Data: 2004-04-05 09:30:17
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@w...pl news:c4r87e$2r1$1@news.lublin.pl

    > oczywiście nie posiadaliśny orginelnalnego porogramowania)

    Czemu to takie oczywiste?

    Czyli jednak dobrze trafili - na zlodzieji, w prawdzie nie kart ale i tak.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-04-05 11:22:40
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czy teren akademika jest terenem uczelni?
    O ile się nie mylę, na teren uczelni policja może wejść jedynie za zgodą
    rektora (chyba, że w bezpośrednim pościgu).
    JaC

  • 4. Data: 2004-04-05 11:43:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@i...pl news:c4rffs$v0q$1@shodan.interia.pl

    > Czy teren akademika jest terenem uczelni?
    > O ile się nie mylę, na teren uczelni policja może wejść jedynie za zgodą
    > rektora (chyba, że w bezpośrednim pościgu).

    O ile wiem wiele akademikow sie umawia z Policja tzn wyraza zgode na
    bardziej nie zapowiedziane / szybkie kontrole o ile jest taka potrzeba.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2004-04-05 12:50:06
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > osoby są do wglądu dla mnie czyli osoby oskarżonej.
    > I czy możliwe że donos na policie mogła złożyć osoba anonimowa.

    Pytam z ciekawosci. Tylko sprawdzali czy np windows oryginalny, czy to np
    czy sobie "panienki" sciagasz? :)
    Moim zdaniem nie powinni miec prawa zabrac kompa, a tylko sam dysk. po za
    tym bylo o tym w TV,
    zeby kompow nie oddawac czy cos w tym rodzaju, bo duzo zlodziei w tensposob
    dziala.

  • 6. Data: 2004-04-05 12:50:40
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > k...@w...pl news:c4r87e$2r1$1@news.lublin.pl

    > Czemu to takie oczywiste?
    >
    > Czyli jednak dobrze trafili - na zlodzieji, w prawdzie nie kart ale i
    tak.

    jakos niewidze w Twoim poscie odpowiedzi na zadane pytanie

    zaraz pewnie windowsa porownasz do samochodu
    dla mnie niepasuje nawet porownania z karta telefoniczna

    pozdro
    xmarcel

  • 7. Data: 2004-04-05 12:52:56
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lipa2" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takiej
    > osoby są do wglądu dla mnie czyli osoby oskarżonej.

    nie, najczesciaj taka informacja zostaje zakwaliwikowana jako
    'informacja uzyskana droga operacyjna'

    > I czy możliwe że donos na policie mogła złożyć osoba anonimowa.

    anominowa tak, ale pewnie znana policji

    pozdro
    xmarcel

  • 8. Data: 2004-04-05 18:03:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał w wiadomości

> [...]
    za
    > tym bylo o tym w TV,
    > zeby kompow nie oddawac czy cos w tym rodzaju, bo duzo zlodziei w

    To znaczy jak się ewentualnie temu przeciwstawić? Przypominam, że w razie
    odmowy wydania dowodu policja ma prawo go siłą odebrać. Będziesz się z
    nimi bił?

  • 9. Data: 2004-04-05 18:11:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie, najczesciaj taka informacja zostaje zakwaliwikowana jako
    > 'informacja uzyskana droga operacyjna'

    Na takie informacje, to raczej nikt nie wyda nakazu przeszukania. Chyba,
    ze z naprawdę wiarygodnego źródła i policjant albo kierownik jednostki się
    "podłoży". A co by było, jakby tam nawet tych komputerów nie było?
    Zażalenie na przeszukanie dokonane na podstawie jakiejś tam notatki ma
    duże szanse na potwierdzenie.

  • 10. Data: 2004-04-06 10:39:27
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > To znaczy jak się ewentualnie temu przeciwstawić? Przypominam, że w razie
    > odmowy wydania dowodu policja ma prawo go siłą odebrać. Będziesz się z
    > nimi bił?

    nie musi sie z nim bic jak i nie musi mu wydawac calego kompa. dowodem jest
    dysk i nielegalne na nim oprogramowanie - przedmiotem postepowania jest
    zawartosc dysku a nie obudowa komputera czy np. myszka lub monitor, ktore
    sa nabyte legalnie i nie zawieraja nielegalnego oprogramowania bo fizycznie
    jest to niemozliwe.
    pozdr.
    marcin