  • 11. Data: 2004-04-06 11:34:29
    Temat: Re: Policja gospodarcza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bd wrote:

    > nie musi sie z nim bic jak i nie musi mu wydawac calego kompa. dowodem jest
    > dysk i nielegalne na nim oprogramowanie - przedmiotem postepowania jest
    > zawartosc dysku a nie obudowa komputera czy np. myszka lub monitor, ktore
    > sa nabyte legalnie i nie zawieraja nielegalnego oprogramowania bo fizycznie
    > jest to niemozliwe.

    W ogóle jakby to był cywilizowany kraj, to by 'nalot' robili wyszkoleni
    funkcjonariusze i zamiast rekwirować sprzęt (który - póki nie ma wyroku
    - nie wiadomo, czy do czegoś 'lewego' służył) zrobiliby 'zrzut'
    zawartości dysku i tyle.

  • 12. Data: 2004-04-06 12:28:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > To znaczy jak się ewentualnie temu przeciwstawić? Przypominam, że w razie
    > odmowy wydania dowodu policja ma prawo go siłą odebrać. Będziesz się z
    > nimi bił?

    a kto powiedzial ze ich do mieszkania wpuszcze, a z kopa nie otworzy drzwi
    antywlamaniowych, w tym czasie
    zdoze 5 razy sformatowac dyski :)

  • 13. Data: 2004-04-06 12:29:45
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > zawartosc dysku a nie obudowa komputera czy np. myszka lub monitor, ktore
    > sa nabyte legalnie i nie zawieraja nielegalnego oprogramowania bo

    o wlasnie

  • 14. Data: 2004-04-06 12:36:52
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > funkcjonariusze i zamiast rekwirować sprzęt (który - póki nie ma wyroku
    > - nie wiadomo, czy do czegoś 'lewego' służył) zrobiliby 'zrzut'

    a Wiesz jacy kretyni robia kontrole z US ? :-)

    Nie znaja pojec Open Source,
    W momencie gdy u kogos zobacza Open Office (na licencji GPL albo LGPL juz
    nie pamietam) nakazuja zakup w firmie (buahahaha) openoffice.com.pl za iles
    tam set zloty.
    Totalne przegiecie paly. (bylo o tym na grupie dotyczacej linux aurox).
    Zobacza linuksa.. A gdzie ma Pan fakture za zakup? Jezeli tak inteligentni
    "informatycy" robia kontrole w Policji to ja dziekuje.

    Mam jednak pytanie dotyczace rekwirowania dysku. Zalozmy ze Tworze pewien
    program, wiadomoze nie oddam dysku bo normalne byloby ze
    znajdzie sie delikwent w Polskiej Uczciwej policji ktory najzwyczajniej w
    swiecie skopiuje sobie (ukradnie) moja prace i bardzo prawdopodobne
    ze sprzeda jako produkt stworzony poprzez niego. . Czy moge przy obecnosci
    Policji
    Spisac co jest na dysku dokladnie (ew. przegrac a CD taki projekt) z ich
    podpisem, by uniknac tego rodzaju walkow?
    [dobrze by bylo jak by osoba odpowiadajaca dodala odpowiednie przepisy]

    P.

  • 15. Data: 2004-04-06 12:40:47
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > jakos niewidze w Twoim poscie odpowiedzi na zadane pytanie
    >
    > zaraz pewnie windowsa porownasz do samochodu
    > dla mnie niepasuje nawet porownania z karta telefoniczna

    a mozesz to jakos uzasadnic?

  • 16. Data: 2004-04-06 12:55:02
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com

    > a mozesz to jakos uzasadnic?

    - Czy sie stoi czy sie lezy, 5 gier mi sie nalezy ;-)
    - Jestem prawdziwym polaczkiem-zlodziejem, pielegnuje najlepsze tradycje
    - Inni kradna to i ja moge
    - Programy rosna na drzewach a programisci jedza korzonki i powierze

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2004-04-06 13:38:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > - Programy rosna na drzewach a programisci jedza korzonki i powierze

    No popatrz.

    Ciekawe, jakim cudem funkcjonują i nawet zarabiają na siebie firmy
    produkujące linuxa i okolice ;)

  • 18. Data: 2004-04-06 14:12:09
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@l...SPAM_PRECZ.com news:c4ubtd$1k60$5@news2.ipartners.pl

    > Ciekawe, jakim cudem funkcjonują i nawet zarabiają na siebie firmy
    > produkujące linuxa i okolice ;)

    Wsparcie, komercyjne wydania, certyfikaty, reklama.

    Za darmo wcale nie oznacza "Za frajer".

    Czy autorzy chca dostawac pieniadze bezposrednio za sprzedaz, za bannery,
    czy wreszczie oplaca im sie zdobyc pozycje leadera i zarabiac na supporcie
    etc - nalezy to uszanowac.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 19. Data: 2004-04-06 14:59:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > Wsparcie, komercyjne wydania, certyfikaty, reklama.
    >
    > Za darmo wcale nie oznacza "Za frajer".

    DOKŁADNIE!

    > Czy autorzy chca dostawac pieniadze bezposrednio za sprzedaz, za bannery,
    > czy wreszczie oplaca im sie zdobyc pozycje leadera i zarabiac na supporcie
    > etc - nalezy to uszanowac.

    Owszem. Ale patrząc na warunki licencji, ceny itepe - nie wiem, czy w
    przypadku M$ nie dałoby się oprzeć sprawy o 'naruszenie norm współżycia
    społecznego' ;)

  • 20. Data: 2004-04-06 15:17:13
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > - Inni kradna to i ja moge
    > - Programy rosna na drzewach a programisci jedza korzonki i powierze

    heh, dobre.

    Ja mysle ze to jest typ "Buraka" ktory nie zdaje sobie sprawy jak wygl;ada
    jedna z wielu m. stron kodu windowsa.
    Kupuje co miesiac nowszy komputer, a jedyne co potrafi na nim zrobic to
    uruchomic queka.
    Wzywa informatyka gdy mu sie excel zawiesi itd itd..