  • Data: 2003-03-21 06:35:30
    Temat: Re: Policja a wejscie do mieszkania
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poreba <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...7.19.11...
    > A jak mi policmajstry drzwi wykiprują i prokurator w ciągu 7 dni nie
    > zatwierdzi albo okaże się że nie było UZASADNIONEGO podejrzenia, albo
    > brak podstaw to takowego.
    > to co spotka policmajstrów na co z ich strony mogę liczyć?
    > J-NMSP

    na naprawienie szkody a i tez w zależności od sytuacji Ci panowie podlegają
    również art.231§1 k.k gdy przekraczają swoje uprawnienia działając na
    szkodę lub nie dopełniaja należycie swoich obowiązków a ponadto są
    zobowiązani do naprawienia szkody jeśli sie okaże ,że działali niezgodnie z
    prawem...

    Sandra