  • Data: 2003-03-20 23:36:57
    Temat: Re: Policja a wejscie do mieszkania
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <J...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:b5cugq$3uq$1@absinth.dialog.net.pl:
    >:-))) można ząbka mądrości stracić
    Jedyną bezpieczną odległością znaną z praktyki w nieco oddalonej
    dziedzinie jest 2H gdzie H-wysokość obiektu, co do którego zachodzi
    prawdopodobieństwo zmiany pozycji z wertykalnej na horyzontalną.
    Jak ktoś koniecznie chce to podam podstawę prawną takiego zachowania
    ;))))

    A tak BTW, jak mi drzwi wywali ten K. no... ten spod szóstki i okaże
    się że ani się u mnie nie paliło, ani gaz się nie ulatniał, ani
    krzyków mordowanej staruszki słychać nie było,
    to co go spotka i na co z jego strony mogę liczyć?
    A jak mi policmajstry drzwi wykiprują i prokurator w ciągu 7 dni nie
    zatwierdzi albo okaże się że nie było UZASADNIONEGO podejrzenia, albo
    brak podstaw to takowego.
    to co spotka policmajstrów na co z ich strony mogę liczyć?
    J-NMSP

    --
    pozdro
    poreba podmiot