    From: Amator <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja a TrueCrypt
    Date: Sun, 6 Jul 2008 15:49:47 +0000 (UTC)

    scream <n...@p...pl> wrote in
    news:dvd6ffeugz68$.dhp55m1mqad2$.dlg@40tude.net:

    > Ale bzdury piszesz czlowieku. Wlasnie to, ze kod Truecrypta jest ogolnie
    > dostepny sprawia ze ten program jest tak bezpieczny. Dziesiatki tysiecy
    > programistow z calego swiata przeglada ten kod

    No wlasnie nie zrozumiales mnie. Przeciez napisalem, ze JESLI program za
    friko NIE jest open source - to wtedy wlasnie mozna miec podejrzenia, ze ktos
    placi jego autorom...

    W open source kod jest jasny wiec widac co program wlasciwie robi.
    Chyba, ze kod wykonywalny dostepny do sciagniecia na portalu autorow programu
    open source jest wynikiem skompilowania czegos INNEGO niz kod zrodlowy podany
    tam rowniez.

    Praktycznie malo kto bedzie kompilowal sobie samemu, znakomitej wiekszosci
    wystarczy sama uspokajajca wiadomosc, ze jest "open source"
    a dla lenistwa, braku czasu, niewiedzy - zadowola sie gotowa binarka ;>

    --
    amator