  • Data: 2010-06-17 08:21:07
    Temat: Re: "Policja"
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że złożyłeś skargę na tego policjanta?
    > A jeżeli tego nie zrobiłeś - to dlaczego?

    ja mialem podobna akcje. Za "pyskowanie" do policjanta (a dokladniej za chec
    zobaczenia legitymacji albo odznaki i trabienie na ich radiowoz) 2
    policjantow widzialo jak przejechalem na czerwonym. Nie zaproponowali
    mandatu tylko skierowali wniosek do SG. Z sadu wyszedlem obronna reka.

    Mysle mam prawomocny wyrok uniewinniajacy (i pisemne uzasadnienie w ktorym
    jest napisane, ze policjanci klamali) zloze skarge na policjantow. Obecnie
    panujacy komendant we Wroc odpisal, ze w dzialaniu policji w tym grozeniu i
    proponowaniu badania psychiatrycznego nie widzi problemu bo ja bylem
    "poddenerowowany" a policjant proponowal tylko "badanie lekarskiej w trosce
    o moje zdrowie".

    Po odmowie wyslalem nagranie do wydzialu wewnetrznego. Sprawa jakos nie moze
    nabrac tempa ale zarzuty juz podobno sa karne. Po finale opublikuje nagranie
    z wszystkimi materialami.

    Wnioski: komendant kladzie laske na zachowanie policjantow a oni o tym
    wiedzac przekraczaja granice czasami zbyt czesto.

    Icek