  • Data: 2010-06-17 19:17:56
    Temat: Re: "Policja"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hvdpvr$aj$3@node1.news.atman.pl...

    > Kibole chcieli się odegrać na nielubianym dzielnicowym co spokojnie
    > mózgotrzepa nie pozwala pić pod blokiem. A może mieszkają koło tego
    > komendanta i o niego tak naprawdę chodziło ?

    Jeśli tak, to zdecydowanie przedobrzyli. Jak już napisałem, nie można
    wykluczyć, ze jednego czy dwóch policjantów poniosło. Oczywiście nie
    powinno to mieć miejsca, ale jest prawdopodobne. Natomiast z tego
    zacytowanego fragmentu wynika, ze wszyscy policjanci się tam na nich
    uwzięli. Jesli nawet osobiście nie bili, to użyczali pałek (jakaś tam
    policjantka). To po prostu jest nieprawdopodobne.