    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poj.....a Ameryka.
    Date: Tue, 24 Oct 2017 18:28:15 -0500

    On 10/23/2017 12:58 PM, Piotrek wrote:

    > Za gwizdanie to już bliżej do krzesła elektrycznego niż więzienia :)
    > Kilka lat temu czytałem o tamtejszej sprawie - facet zbyt długo
    > wpatrywał się w jakąś kobietę, niczego innego przy tym nie robiąc.
    > Za swój niecny czyn został oskarżony o "molestowanie pożądliwym spojrzeniem"
    > albo coś o bardzo zbliżonej nazwie - ten to może przy dobrym adwokacie
    > skończył jedynie w więzieniu :) Źródeł niestety nie przytoczę, ale sam
    > w życiu bym takiej bzdury nie wymyślił, a brzmi mi to tak "amerykańsko",
    > że musi być prawdą.

    No to uwazaj jak bedziesz szedl z gorącą kawą, zeby jakis facet na
    ciebie nie wpadł bo mozesz dostac dożywocie.

    5385,trzy-miesiace-wiezienia-za-dotkniecie-biodra-me
    zczyzny-konieczna.html

    spędzić w Emiratach Arabskich tylko dwa dni, jednak jego pobyt znacząco
    się przedłużył. Wszystko przez incydent w barze, który wydarzył się
    jeszcze w lipcu, opisuje "The Independent".

    27-latek twierdzi, że przeciskał się między ludźmi, trzymając w ręku
    drinka, kiedy na jego drodze znalazł się obcy mężczyzna. Aby nie rozlać
    napoju, turysta delikatnie przytrzymał go za biodro. Wezwano policję,
    która następnie aresztowała Szkota.

    W niedzielę Jamie Harron usłyszał wyrok. Trzy miesiące więzienia za
    "nieprzyzwoite zachowanie".<<