  • 1. Data: 2004-04-22 00:02:16
    Temat: Podział nieruchomości
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    Mój ojciec chce mi przepisać część działki i budynek. Podział nie będzie
    jednak równy. Czy mogąwpisać mnie jako współwłaściciela w ułamkowej części
    działki np w 1/4? Potem wystąpię do urzędu o podział nieruchomości na
    podstawie zgody dwóch współwłaścicieli - tylko jak wtedy uzyskam prawa do
    większej części majątku (do 1/2) i czy to jest w ogóle możliwe. Bo ja to
    wymyśliłem tak:

    1. Odpis I - 1/4 własności nieruchomosci
    2. Podział działki i domu (na dwie części, równe)
    3. Odpis II - zniesienie współwłasności i odpis 1 z części podzielonej
    działki

    Czy to możliwe prawnie i ile by to kosztowało (kiedy płacę podatek od
    darowizny)

  • 2. Data: 2004-04-23 18:35:16
    Temat: Re: Podział nieruchomo?ci
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Rafał wrote:

    > 1. Odpis I - 1/4 własno?ci nieruchomosci
    > 2. Podział działki i domu (na dwie czę?ci, równe)
    > 3. Odpis II - zniesienie współwłasno?ci i odpis 1 z czę?ci podzielonej
    > działki
    >
    > Czy to możliwe prawnie i ile by to kosztowało (kiedy płacę podatek od
    > darowizny)

    mozna tak zrobic. Koszty liczy i pobiera notraiusz.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl