    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwyzka abonamentu.
    Date: Thu, 26 Jun 2008 18:19:30 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 26 czerwiec 2008 17:44
    (autor anty-hinek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g40a8g$osp$1@node1.news.atman.pl>):

    > Lokalny operator telewizji kablowej przyslal pismo iz od sierpnia
    > podwyzsza abonamen.

    I też ci piszą, że muszą, bo chcą usunąć kilka kanałów? Bo mi tak piszą....

    ,,Wprowadziliśmy telefon i internet, to nic, że pan nie korzysta, ale cena
    wzrasta''. Ostatnio zaś przeszli samych siebie, bo napisali, że w celu
    zwiększenia oferty usuwają Euronews i jakieś włoskie coś. Coraz częściej
    zastanawiam się nad rezygnacją. Od 2 tygodni i tak nie oglądałem ani razu.

    --
    Tristan